717 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Captain

Ik gok dat je gelijk hebt wat babyglimpse betreft.. Ik had haar speciaal no ...
Super!! Ik ga haar even bellen. Ondanks alle coronahectiek zijn we toch té nieuwsgierig 😊

3 jaar geleden

Reactie op lisaaaaa

Jongen!
Waar zie je dat aan?! Ik ben nieuwsgierig 😋

3 jaar geleden

Wie denkt hier al iets te zien? Net voor de 12 weken gemaakt.
Jongen 💙🍼 gok ik

3 jaar geleden

Waar zie je dat aan?! Ik ben nieuwsgierig 😋
Volgens mij staat de nub duidelijk omhoog

3 jaar geleden

Ik dacht een meisje en wij hebben net te horen gekregen dat we een meisje gaan krijgen 🥰 had me niet voorbereid op een echo maar kon toch gelukkig wel 😍😍

3 jaar geleden

Ik en mijn vriend hebben heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt💖. Nog even wachten en dan weten we het!

3 jaar geleden

Onze Google zegt dat het geen meisje wordt, haha

3 jaar geleden

Ik dacht een meisje en wij hebben net te horen gekregen dat we een meisje g ...
Heb je dat te horen gekregen via een echo of iets anders? Als ik vragen mag🙈 want ik heb morgen ochtend een controle en ben bijna 16 weken , de geslacht echo’s gaan momenteel niet door, en anders moet ik nog een maandje wachten

3 jaar geleden

Nu er geen echo's behalve de 20 weken echo worden gemaakt heb ik iets geniaals bedacht, heb de babywatcher gehuurd, kun je al huren voor 69 euro voor 3 dagen. Ben bijna 16 weken als hij komt. Zelf thuis echo's maken en wie weet ontdekken we zelf t geslacht!

3 jaar geleden

Reactie op Novastar123

Nu er geen echo's behalve de 20 weken echo worden gemaakt heb ik iets genia ...
Ja dat heb ik ook gedaan ben echt benieuwd. Afgelopen zondag besteld maar nog steeds niet binnen. Ze zullen het druk hebben!

3 jaar geleden

Reactie op sharon1989

Wat leuk! Gefeliciteerd! En fijn dat je daar zo snel terecht kon! In een ...
Ze kan het al vanaf 13 weken zien😊

3 jaar geleden

Ik slinger heen en weer Met mijn voorgevoel 70% denkt een jongen, 20% een meisje en 10%geen idee (via babypoule) Dacht heel even een jongen Daarna een meisje (misschien ook wel een wens?) Daarna weer jongen en nu twijfel ik weer Het maakt me niet uit welk geslacht de baby is, als het maar gezond is.. Nog 1 week wachten dan 20 weken echo

3 jaar geleden

Ik en mijn vriend dachten een meisje. Deels omdat iedereen om ons heen dat dacht. Afgelopen donderdag echo gehad, en blijkt dat we een jongen krijgen 💙💙 We zijn intens gelukkig 😍 het belangrijkste is dat je kindje gezond is 😊

3 jaar geleden

Ik ben in verwachting van de eerste. Ik had een sterk gevoel dat het een jongetje zou worden. Het verbaasde mij ook niet dat ze tijdens de pret echo heeft verteld dat het een jongen word 💙

3 jaar geleden

Ik wist vanaf het begin af aan dat het een meisje zou zijn. Mijn man, moeder en schoonmoeder zeiden een jongetje. Maar gister de bevestiging gehad bij 20 weken echo. Deze mama had gelijk. We krijgen een dochter💗💗💗

3 jaar geleden

Mijn gevoel zegt jongen... Alleen het gekke is, mijn man en ik droomden dezelfde nacht dat we een meisje kregen. True story! Hem al eens verteld dat ik dat bij mn dochter ook had en gelijk had. Ook over de bos haar die ze had toen ze geboren werd. Nu was hij toch wat minder nuchter ineens 🤣🤣🤣 Dus ja... Kan allebei de kanten op. Nog 1 week en 4 dagen wachten!!

3 jaar geleden

Reactie op DvD-24

Mijn gevoel zegt jongen... Alleen het gekke is, mijn man en ik droomden dez ...
Hahaa ik had juist andersom.. droomde dat het een jongen was en dat ik teleurgesteld was en toen bleek het toch een meisje 🙊 ik had oprecht geen voorkeur of voorgevoel ofzo

3 jaar geleden

Reactie op Novastar123

Nu er geen echo's behalve de 20 weken echo worden gemaakt heb ik iets genia ...
Is het gelukt?

3 jaar geleden

Reactie op Novastar123

Nu er geen echo's behalve de 20 weken echo worden gemaakt heb ik iets genia ...
Wij hebben dit ook gedaan van afgelopen vrijdag t/m vandaag, en wij hebben idd het geslacht kunnen zien. Een jongen💙💙💙💙 4 mei ook de 20 weken echo, maar aangezien je natuurlijk alleen moet gaan, hebben wij dit gedaan zodat hij toch ook echo's kan zien van onze kleine. Dus qua bekendmaking wachten wij nog even tot volgende week! Maar de babywatcher is zeker de moeite waard, echt onwijs gaaf😍

3 jaar geleden

Ik had het goed! We krijgen een jongen💙 was geen voorkeur alleen een heel sterke voorgevoel🥰