Wie denkt het geslacht al te weten?

Kbaldee
5 maanden geleden
Volgen
Hi, Altijd een spannend moment van de zwangerschap. Het geslacht en wat ga je krijgen. Meestal heeft de moeder een goed voorgevoel over het geslacht. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik vanaf het begin dat we een jongen zouden krijgen. Ondanks dat de geslachtsecho heel spannend was zat ik goed en heb ik vorig jaar een prachtige zoon op de wereld gezet. Op dit moment zegt mijn gevoel dat ons 2e kindje een meisje zou zijn. Wat is jullie voorgevoel en wat denken jullie dat het geslacht is. Leuk op te posten en kijken wie er dalijk goed zitten 😁
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
717 reacties
Patricia80
2 maanden geleden
Ik had bij 14 wk al iets gezien en t klopte. Vandaag de 20 wk echo gehad. Team πŸ’™
  • Rapporteren
snoopy249
2 maanden geleden
Reactie op Ymbra
Hahaa ik had juist andersom.. droomde dat het een jongen was en dat ik teleurgesteld was en toen bleek het toch een meisje πŸ™Š ik had oprecht geen voorkeur of voorgevoel ofzo
Ik had ook andersom, droomde in het begin van mn zwangerschap dat ik β€˜n meisje kreeg. Maar ik krijg dus een jongen!
  • Rapporteren
wondertjegewenst
2 maanden geleden
Woensdag 20 weken echo. Deze echo is 13+2!
  • Rapporteren
wondertjegewenst
2 maanden geleden
Volgens de echo een meisje. Maar 13+2 is erg vroeg... ik heb alles al gekocht. Roze ja... nu maar hopen dat volgende week met de 20 weken het ook nog een meisje is.. πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Kelly23
2 maanden geleden
Wij krijgen een jongenπŸ’™πŸ₯°
  • Rapporteren
xmrsbosman
2 maanden geleden
Ik had vanaf week 7 het gevoel dat het een meisje zou zijn. Twee weken geleden de 20 weken echo gehad en jahoor een meisje! πŸŽ€
  • Rapporteren
Noesss
2 maanden geleden
Dit was met 12 weken donderdag de 20 weken echo wat denken jullie
  • Rapporteren
sjoelle
2 maanden geleden
Volgens de echo een meisje. Maar 13+2 is erg vroeg... ik heb alles al gekocht. Roze ja... nu maar hopen dat volgende week met de 20 weken het ook nog een meisje is.. πŸ™ˆ
En klopte het nog ? 😊
  • Rapporteren
pat-26
2 maanden geleden
Heeft iemand een idee? β˜ΊοΈπŸ’™πŸ’œ
  • Rapporteren
kellyjohanna
24 dagen geleden
Wat denken jullie ? Jongen of meisje (echo van 12 + 4)
  • Rapporteren