717 Reacties

4 jaar geleden

Een kamer kun je heel mooi neutraal inrichten.. Ook veel soorten kleding ka ...
Haha ja daar ben ik ook benieuwd na 9 mnden lang. Maar we zullen het zien. Mijn vriend wilt het echt niet weten maar miscchien met de echo zegt hij wat anders

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Jaa het lijkt me ook wel spannend een leuk idee om het niet te weten. Maar ...
Ik zou hethet liefst niet weten, maar mijn partner heeft een vorm van autisme en gaf aan dat het voor hem fijner is om het wel te weten.. hij is bang zijn teleurstelling niet te kunnen verbergen tegenover mij of familie als het een meisje is. (Klinkt heel heftig i know maar hij heeft het liefst een jongen). Ik heb daar op mijn beurt wel begrip voor.. denk dat het vooral belangrijk is dat je beide achter je keuze staat!

4 jaar geleden

Ikzelf heb een kleine voorkeur voor een meisje maar als het een jongen is ben ik evenblij als het maar gezond is ! Ik ben nu wat meer aan het genieten van men zwangerschap nu ik even niet misselijk ben 😂

4 jaar geleden

Reactie op melissa1991

Volgens de ringmethode een meisje. Vriend denkt ook een meisje. Zelf totaal ...
Hoe doe je de ringmethode ?

4 jaar geleden

Ik hoop een meisje omdat ik al een stoere bink heb. Maar ik heb dezelfde zwangerschap als toen, denk ook echt een jongen, en mijn vriend komt uit een familie met alleen maar jongens.... Jongen it is 💙😂

4 jaar geleden

Volgens de Chinese gender prediction chart krijg ik een zoon🤪😅 wat ikzelf ook denk en iedereen om me heen toevallig haha

4 jaar geleden

Ik heb zelf wel een voorgevoel ja, maar word elke keer in twijfel gebracht door mijn vriend die iets anders zegt... Ach, we zullen zien wie er uiteindelijk gelijk heeft! 😂

4 jaar geleden

Ik droom steeds over tweelingen... ik heb echt geen idee. Over 2 weken een echo staan.

4 jaar geleden

Mijn familie denkt een meisje en die van mijn vriend een jongetje haha. Zelf dacht ik in het begin ook een meisje maar na de eerste echo toch het idee dat het een jongetje zou kunnen zijn. Maaar moeten nog even wachten ben pas 8weekjes. 💗💙

4 jaar geleden

Hoe doe je de ringmethode ?
Een touwtje of een lange haar om een ring binden en deze boven je buik laten bewegen

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Een touwtje of een lange haar om een ring binden en deze boven je buik late ...
Het is precies 3 keer heen en weer en dan voortdurend cirkels wat betekent dit ?

4 jaar geleden

Het is precies 3 keer heen en weer en dan voortdurend cirkels wat betekent ...
Probeer het nog eens en ga even rustig liggen en laat hem eerst goed stil hangen en laat hem dan nog eens ze ding doen !

4 jaar geleden

Het is precies 3 keer heen en weer en dan voortdurend cirkels wat betekent ...
Tweeling jongen en meisje 😂

4 jaar geleden

Reactie op MissFlamingo

Tweeling jongen en meisje 😂
Daar denk ik dus ook aan maar daarom inderdaad nog eens proberen en doet ie weer het zelfde dan ja denk ik inderdaad dat dat het is

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Probeer het nog eens en ga even rustig liggen en laat hem eerst goed stil h ...
Deze keer enkel cirkeltjes 😅 wat betekend het ?

4 jaar geleden

Reactie op MissFlamingo

Tweeling jongen en meisje 😂
Mozeg goh ! Dat zou ik toch wel overweldigend vinden hoor haha 😂

4 jaar geleden

Ik zal nog eenmalig proberen haha 😂

4 jaar geleden

Deze keer enkel cirkeltjes 😅 wat betekend het ?
Een meisje ❤️🤰

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Een meisje ❤️🤰
Heen en weer is jongen rondje is meisje

4 jaar geleden

Terug een stuk of 3 keer weg en weer en dan cirkeltjes ik denk vooral de cirkel want die blijft echt doordraaien en die weg en weer gaat maar 3 /4 keer