717 Reacties

4 jaar geleden

Terug een stuk of 3 keer weg en weer en dan cirkeltjes ik denk vooral de ci ...
Twijfel dan toch een beetje om te zeggen mogelijk inderdaad 2

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Twijfel dan toch een beetje om te zeggen mogelijk inderdaad 2
Ik zal het de 4 de februari weten het is nu terug 3/4 keer weg en weer dan cirkeltjes ? Ik begrijp het niet echt ik heb zelf nog geen kinderen

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Twijfel dan toch een beetje om te zeggen mogelijk inderdaad 2
Ik bedoel het niet verkeerd maar zou liefst 1 hebben 😅 2 is direct wel wat verantwoordelijk meer je moet dan direct aan 2 babytjes gewend graken haha 😂

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Twijfel dan toch een beetje om te zeggen mogelijk inderdaad 2
Ik denk toch vooral meisje dan want die is heel overduidelijk en die 3/4 keer weg en weer is redelijk klein

4 jaar geleden

Bakerspraatje ook, als je straalt, je haar dikker en voller dan zou het een jongen zijn (toen ik zwanger was van mn zoon kreeg ik veel complimenten dat ik straalde🥳) Bij deze zwangerschap lijkt me haar net stro en lijkt het of ik in de pubertijd zit, vol met puisten in me gezicht.. Dan zou dit dus een meisje worden?? Ben benieuwd of het klopt haha.

4 jaar geleden

Bij onze eerste heel sterk het gevoel voor een meisje, na 9 maanden bleek het toch echt een jongetje te zijn, nu heel sterk het gevoel voor een jongetje dus hopelijk heb ik het weer fout en krijgen we een meisje.. kleine lichte voorkeur namelijk om een koningspaar te hebben🙈

4 jaar geleden

Reactie op Milahh

Bakerspraatje ook, als je straalt, je haar dikker en voller dan zou het een ...
Ik heb dus het zelfde, de ring methode en de Chinese kalender zeggen het wordt een jongen, maar alles wijst op een meisje qua mijn uiterlijk nu😂

4 jaar geleden

Ik denk toch vooral meisje dan want die is heel overduidelijk en die 3/4 ke ...
Als het enkel in het begin is zou het ook kunnen zijn die ie aan zoeken is maar als ie echt heel duidelijk rond blijft gaat is het een meisje

4 jaar geleden

Reactie op MamaLies

Bij onze eerste heel sterk het gevoel voor een meisje, na 9 maanden bleek h ...
Haha heb ik ook. Hoop nu stiekem ook op een meisje

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Ik heb dus het zelfde, de ring methode en de Chinese kalender zeggen het wo ...
Chinese kalender zegt dus jongen bij mij hahah

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Chinese kalender zegt dus jongen bij mij hahah
Bij mij ook, maar mijn uiterlijk zegt een meisje daarom is me moeder er ook van overtuigd haha😬

4 jaar geleden

Bij de eerste dacht ik meisje werd jongen Man had gelijk 2de x dacht ik jongen werd meisje msn zei vanaf dag 1 meisje heeft weer gelijk 3de x denken wij beide een jongen heb ik deze keer dan toch gelijk 🤪🤪

4 jaar geleden

Ja maar hij zegt ring meisje en Chinese kalender jongen dus is wel leuk experiment voor mij zeg maar jongen of meisje enkel ben ik opgegroeid met ring en vaak gezien dat klopte

4 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Volgens de Chinese gender prediction chart krijg ik een zoon🤪😅 wat ikzelf ...
Let op : dit schema klopt niet het heeft geen zin hierop te kijken. Ik heb toevallig een topic geopend tijdje terug 'Chinees geslachtskalender'. Je moet je Chinese leeftijd en Chinese conceptiemaand hebben... Check hier : https://www.whattoexpect.com/pregnancy/preparing-for-baby/chinese-gender-predictor-chart/

4 jaar geleden

Nog 1 (beter) https://www.prokerala.com/kids/baby-gender/chinese-pregnancy-gender-chart.php

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

Haha heb ik ook. Hoop nu stiekem ook op een meisje
Dat kan ik heeel goed begrijpen! Zou toch leuk zijn!

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Bij mij ook, maar mijn uiterlijk zegt een meisje daarom is me moeder er ook ...
Hoe zie je eruit dan? Mijn uiterlijk is vergeleken met normaal een stuk minder. Voel me net een spook

4 jaar geleden

Let op : dit schema klopt niet het heeft geen zin hierop te kijken. Ik heb ...
Het moge duidelijk zijn dat dit niet klopt waar het ook staat haha. Niks kan het geslacht voorspellen. Vond het gewoon grappig even te checken!

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Ik heb dus het zelfde, de ring methode en de Chinese kalender zeggen het wo ...
Bij mij zegt Chinese kalender ook jongen, de ring nog niet geprobeerd😉

4 jaar geleden

Reactie op Milahh

Bakerspraatje ook, als je straalt, je haar dikker en voller dan zou het een ...
Precies dit!! Toen ik zwanger was van mijn zoontje bruiste ik direct van de energie en positiviteit. Ik kreeg een hele mooie egale huid en heel dik haar. Ik voelde me heel mooi. En nu.. omg. Mijn voorhoofd is zo vet dat mijn vingers zowat wegglijden als ik eraan voel 😂 mijn ogen staan lelijk en mijn haar is vet. Daarnaast ben ik humeurig en heb ik lichte hoofdpijn..