15 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou lekker rustig aan doen en er niet op gaan. Straks ga je over de kop en land je op ie buik of iemand komt langs en trapt je in je buik. Je mag ook niet op de trampoline dus zou dit ook niet doen... lekker zwemmen is wel heel fijn... veel plezier ☀️

5 jaar geleden

Ik zou het ook afraden! Ik was laatst in een zwembad en ben niet van een glijbaan afgegaan ..je weet maar nooit wat er kan gebeuren!

5 jaar geleden

Ja klopt ik ga dan gewoon lekker zwemmen alleen dank jullie wel🤗

5 jaar geleden

Volgens mij wordt dat ook afgeraden door zwembaden zelf. Vaak staat er een bordje bij ;) Lekker zwemmen en genieten van de gewichtloosheid, vooral niet te gek doen met die kleine in je buik!

5 jaar geleden

Ik zou het je ook afraden, heb het met 16 weken nog gedaan maar toen had ik daarna wel last van me buik. Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen en de waterbanen overslaan en volgens mij geven zwembaden het ook aan

5 jaar geleden

Zou ik niet doen, in Duinrell zijn ook van die wildwaterbanen, daar mag je tijdens de zwangerschap ook geen gebruik van maken..

5 jaar geleden

Centre parcs mogen zwangere vrouwen er geen gebruik van maken

5 jaar geleden

Je mag als je zwanger bent niet in een wildwaterbaan, net zoals dat je niet in een achtbaan mag als je zwanger bent!

5 jaar geleden

Ik zou geen risico nemen

5 jaar geleden

Ik was er laatst ook en heb het niet gedaan. Niet zozeer voor de wildwaterbaan zelf, maar in mijn ervaring kunnen mensen soms erg lomp zijn. Ik was bang dat er zomaar iemand tegen m’n buik zou schoppen ofzo, dat risico wou ik niet lopen. Dus ik heb lekker gebubbeld terwijl vriendlief met dochter 20x vd wildwaterbaan ging 😛

5 jaar geleden

Zou het met name vanwege je banden niet doen. Kan echt zeer doen als je een onverwachte beweging moet maken ofzo. Ik ga ook niet van glijbanen om die reden

5 jaar geleden

Ik zou geen risico’s nemen nu. Laatst kwam ik per ong hard ergens tegenaan met mn buik. Moest gelijk naar het ziekenhuis en kreeg allerlei onderzoeken. Nachtje blijven slapen omdat ik weeën kreeg als reactie. Uiteindelijk niet doorgezet en alles is goed verder. Ongeluk zit in een heel klein lullig hoekje dus ik zou nu echt even alle risico’s vermijden.

5 jaar geleden

Ik ga er vanuit dat het niet mag! Zou het ook zeker niet doen.

5 jaar geleden

Ik zou dat soort risico's zeker vermijden. De lol weegt niet op tegen de negatieve emoties naar jezelf, mocht je verkeerd terecht komen

5 jaar geleden

Mijn advies zou ik het ook niet doen. Maar je voelt je zelf het beste. Maar het is niet alleen wat kan mis gaan qwA op hopping in de baan, maar ook omdat je te voorzichtig bent heb je meer kans om domme fouten maken.