15 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou het ook afraden! Ik was laatst in een zwembad en ben niet van een glijbaan afgegaan ..je weet maar nooit wat er kan gebeuren!
5 jaar geleden
Volgens mij wordt dat ook afgeraden door zwembaden zelf. Vaak staat er een bordje bij ;) Lekker zwemmen en genieten van de gewichtloosheid, vooral niet te gek doen met die kleine in je buik!
5 jaar geleden
Ik zou het je ook afraden, heb het met 16 weken nog gedaan maar toen had ik daarna wel last van me buik.
Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen en de waterbanen overslaan en volgens mij geven zwembaden het ook aan
5 jaar geleden
Je mag als je zwanger bent niet in een wildwaterbaan, net zoals dat je niet in een achtbaan mag als je zwanger bent!
5 jaar geleden
Ik was er laatst ook en heb het niet gedaan. Niet zozeer voor de wildwaterbaan zelf, maar in mijn ervaring kunnen mensen soms erg lomp zijn. Ik was bang dat er zomaar iemand tegen m’n buik zou schoppen ofzo, dat risico wou ik niet lopen. Dus ik heb lekker gebubbeld terwijl vriendlief met dochter 20x vd wildwaterbaan ging 😛
5 jaar geleden
Ik zou geen risico’s nemen nu. Laatst kwam ik per ong hard ergens tegenaan met mn buik. Moest gelijk naar het ziekenhuis en kreeg allerlei onderzoeken. Nachtje blijven slapen omdat ik weeën kreeg als reactie. Uiteindelijk niet doorgezet en alles is goed verder. Ongeluk zit in een heel klein lullig hoekje dus ik zou nu echt even alle risico’s vermijden.