278 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb helemaal geen kwaaltjes dus ik kan hier niet over meepraten 😅

4 jaar geleden

Heb ik ook. De ene dag misselijk, de andere dag maagzuur, dan weer niks, dan weer pijn aan me borsten. Denk dat het er wel bij hoort ..

4 jaar geleden

Ja hier ook nu minder last van mijn borsten maar verder nergens last van tot nu toe hahaha maarja ben ook pas 5 weken....

4 jaar geleden

Ik heb amper kwaaltjes. (even afkloppen) alleen sneller/meer moe, en hormonen op de hobbel. Sneller emotioneel.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. En ik word er gek van. Vorig jaar miskraam gehad en het maakt me zo onzeker. Doe regelmatig een zwangerschapstest om toch weer te zien dat het zo is🙈

4 jaar geleden

Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes. Af en toe kramp in mij buik veder niks. Ook wel is frustrerend haha

4 jaar geleden

Ik ben nu ook 4,5 week zwanger... en je gek maken is zo makkelijk... soms denk ik ook ben ik nou misselijk en dan ineens denk ik ja ik ben misselijk...je gaat twijfelen aan je eigen gevoelens. borsten kunnen ook wisselen... sochtends minder als savonds. Het is ook spannend

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ene dag wat krampjes in de buik en ‘s avonds echt al een opgezette buik, volgende dag nergens last van. Borsten doen wel hele dag door pijn.. Vooral ‘s avonds bij het in slaap willen vallen... En vrijdag begon ik spontaan ruzie te zoeken (ja zo voelde het echt) met mijn man en vervolgens huilde ik als een baby omdat ik niet wist waar alles vandaan kwam... Uhm.. Mijn man wist het dan weer wel 😂👶🏼 Nu 4+6 weken, dus ik denk dat ik alsnog niet mag klagen want misselijkheid is nergens te bekennen 🎊

4 jaar geleden

Thanks guys. Heel fijn om te horen dat ik niet de enigste ben en het weg kan zetten onder 'normaal' 😃

4 jaar geleden

Ook ik heb nergens last van soms beetje last van maagzuur. Maar mijn borsten zijn totaal niet gevoelig heel soms een steek verder niks. En ook ik heb savonds een opgezette buik. Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Geniet ervan dames, nu er nog niet zoveel kwaaltjes zijn. Ik had dat ook, zo tot mijn 6/7de week dat ik mezelf wel goed voelde (heel soms een beetje misselijk, moe & pijnlijke borsten). Sinds mijn 7de week ben ik ‘s morgens gewoon eventjes ziek van de misselijkheid! En het wordt met de dag erger.. nja alles voor ons kleintje he 🥰

4 jaar geleden

Ik had tot een paar dag terug steeds menstruatie achtige kramp. Paar x daags. Nu steeds minder (gelukkig want van dat word ij erg onzeker). Borsten wel 24.7. Verder valt t mee. Heb elke dag zin in wat anders aan eten en eet dan voor 10. Ik ben nu ong 6 weekjes. Buik is opgezet. Zit echt te graven wat ik bij mijn dochter voelde, weet t niet meer is 8jr geleden.

4 jaar geleden

Ik heb de ene dag ook meer kwaaltjes dan de andere dag. Ik werd er al onzeker van. Maar gelukkig ben ik niet de enige🤣🙈😉

4 jaar geleden

Reactie op KC-

Hier precies hetzelfde! Ene dag wat krampjes in de buik en ‘s avonds echt a ...
Haha herkenbaar die onderste ! 😂😆 Ik heb ook af en toe last van krampjes, lijkt beetje op ongesteldheid. Toch gek idee elke keer als ik t voel😅

4 jaar geleden

Oh ben zo blij om te horen dat het normaal is.. Maakte me ook echt zorgen.. dacht dat mss de hcg ni aan het verdubbelen was ofzo 😱 heb echt bang voor miskraam 😔

4 jaar geleden

Hier vandaag ook minder misselijk, maar wel nog zere borsten. En krampen onderin de buik. Geeft je toch schrik... Hopelijk dat alles goed blijft gaan.
Ik wilde ook bijna zo’n topic plaatsen ik merk Savonds zijn ze echt pijnlijk maar in de ochtend eigenlijk bijna niks. Wel de hele dag last van m’n darmen hahA en misselijk elk uur wel beetje! Alles voor de kleine frummel😍 blij om idd te lezen dat iedereen afwisseling heeft. ❤️

4 jaar geleden

Blij dit te horen dacht ook al ben vandaag heel anders borsten wel nog maar minder moe en frisser

4 jaar geleden

Reactie op Queenie

Blij dit te horen dacht ook al ben vandaag heel anders borsten wel nog maar ...
Jaa ik ook met momenten , en momenten voel ik hellemaal niets ... En vraag me dan ook af ? Huh , alles toch oke ?!

4 jaar geleden

Precies hetzelfde hier🙋🏼‍♀️, 6+2 en voelde vanochtend aan mijn borsten en dacht echt “o jee, ik voel bijna niets”. Je kan jezelf ook gek maken he 😂 Daarvoor in de plaats ben ik wel de hele dag al misselijk.. 😜