278 Reacties

4 jaar geleden

Weer iets nieuws... Sta ik in de winkel krijg ik me toch een steken in mijn vagina.. Eigenlijk moest ik er om lachen. Daar sta je dan met knieën bij elkaar ik gaf ook echt zo'n kreet van oei... whahahahaha🤪😅 Alle andere shoppers keken me aan alsof ik niet goed was😱😅.

4 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Weer iets nieuws... Sta ik in de winkel krijg ik me toch een steken in mijn ...
Hahahahha geweldig 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Weer iets nieuws... Sta ik in de winkel krijg ik me toch een steken in mijn ...
Dat heb ik nou ook maar niet pijnlijk maar gevoelig iets achtig 😅😅😅

4 jaar geleden

Ik heb sinds week 4 enorme last van..jawel: obstipatie. Normaal echt nooit darmkwaaltjes maar nu is het een ramp. :( snachts regelmatig wakker van de darmkrampen en vooralsnog helpt de roosvicee laxo nog niet echt evenals de kiwi’s. Vanaf vandaag gestart met lactulose. Fingers crossed want ik ben ondertussen huiverig om van huis te gaan en een flinke aanval van darmkrampen te krijgen waarbij het zweet me letterlijk uitbreekt. Herkenbaar voor iemand?

4 jaar geleden

Reactie op sann8687

Ik heb sinds week 4 enorme last van..jawel: obstipatie. Normaal echt nooit ...
Nou in mijn vorige zwangerschappen veel last van gehad heb nu juist het tegenovergestelde... Da's ook een dingetje als het echt niet uit te houden is mag je klismas zetten he dat werkt alleen lokaal in je darmen kan geen kwaad voor de baby.

4 jaar geleden

Oohh ik herken dit zo. Heb zoveel kwaaltjes gehad, van misselijk, pijnlijke brosten, super moe, pijn in onderbuik/schaambot/liezen maar sinds twee dagen eigenlijk vrij weinig last van dingen. Heel lichtjes maar.. Maar me dan ineens zo zorgen. 😔

4 jaar geleden

Volgens mijn berekening 8 weken.. Heb tussen week 5 en 6 me een week lang beroerd gevoeld maar verder helemaal niks. Zelfs mijn borsten zijn niet meer pijnlijk en dat maakt me toch zenuwachtig. A.s dinsdag eerste echo, dat zal zoveel meer rust geven denk ik! Heb alleen wel buikpijnen vaak, maar dat kan ook goed mijn darmen zijn ivm slecht naar de wc kunnen, ik durf het niet te zeggen!

4 jaar geleden

Ik klaag meer onder deze topic maar moet het kwijt sorry... Ik had bij mn vorige ook niks. En nu elke dag wel weer wat. Gister een oke dag en vandaag kan ik NIKS 😭 lig nog in bed.. (14.00) voel me slap en futloos en moe. Ga steeds meer slapen. En heb honger maar nergens zin in.... alles maakt me blegggg en misselijk. De steken in mn baarmoeder etc kan ik nog mee leven. Mn darmen gaan ene dag goed andere dag loop ik 10x leeg of dan lukt t niet. Heb een date avond met mn vriend maar eigenlijk wil ik niks 😕

4 jaar geleden

Ik lig al bijna 4 weken doodziek in bed. En ben zelfs begin van de week twee dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik zou soms willen dat ik periodes had zonder kwaaltjes ☹ Hopelijk komt er snel een eind aan, want het zwanger zijn valt me echt heel zwaar helaas.

4 jaar geleden

Reactie op SorayaS87

Ik lig al bijna 4 weken doodziek in bed. En ben zelfs begin van de week twe ...
Beterschap! Hoop dat je je snel wat beter voelt❤

4 jaar geleden

Reactie op sann8687

Ik heb sinds week 4 enorme last van..jawel: obstipatie. Normaal echt nooit ...
Vanochtend na mijn toilet bezoek bloed... Ik in alle staten... blijkt het een gesprongen aambei door obstipatie te zijn😱🤪

4 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Vanochtend na mijn toilet bezoek bloed... Ik in alle staten... blijkt het ...
Pff gelukkig!! Zou ook schrikken

4 jaar geleden

Reactie op SorayaS87

Ik lig al bijna 4 weken doodziek in bed. En ben zelfs begin van de week twe ...
Wat naar, beterschap!

4 jaar geleden

Iemand tips om de darmen op gang te helpen? Heb alles al wel geprobeerd.. van yakult tot roosvicee laxo, extra vezels, veel water, kopje koffie.. normaal lukt dit alles wel, maar nu al een week niet 'kunnen gaan'...

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

Iemand tips om de darmen op gang te helpen? Heb alles al wel geprobeerd.. v ...
Even de huisarts bellen na een week en zoveel geprobeerd te hebben! Naar! Succes

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

Iemand tips om de darmen op gang te helpen? Heb alles al wel geprobeerd.. v ...
Bij mij helpen walnoten heel erg goed! Als ik die eet ‘s ochtends door wat yoghurt heen met aardbeien dan kan ik gegarandeerd naar de wc😊 Misschien de poging waard en super lekker om zo de dag mee te beginnen!

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

Iemand tips om de darmen op gang te helpen? Heb alles al wel geprobeerd.. v ...
Mijn gouden oplossing waren Kiwis Opstaan glas lauw water en een Kiwi, nu kan ik elke dag op het zelfde moment gaan🤩

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

Iemand tips om de darmen op gang te helpen? Heb alles al wel geprobeerd.. v ...
Huisarts inderdaad en daarnaast stukken wandelen. Bewegen helpt mij altijd

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op SorayaS87

Ik lig al bijna 4 weken doodziek in bed. En ben zelfs begin van de week twe ...
Ik leef met je mee. Voel me ook echt niet goed en vind het ook behoorlijk tegen vallen. Geen roze wolk inderdaad. Maar je/we staan niet alleen. Sterkte!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

Volgens mijn berekening 8 weken.. Heb tussen week 5 en 6 me een week lang ...
Hoe ging t?