278 Reacties

4 jaar geleden

Tot wanneer kun je eigenlijk krampen houden? Of is dat je hele zwangerschap door? Ik ben nu ruim 8 weken maar nog steeds af en toe krampen, is dat normaal?

4 jaar geleden

Ik ben de afgelopen weken ook heel misselijk geweest en pijnlijke borsten, maar voel me vandaag ook ineens niet misselijk. Hoort erbij denk ik? Als snap ik wel dat het wat onzeker maakt...

4 jaar geleden

Dan bel je naar je huisarts omdat je al een week geen eten binnen houd. Wordt er door de assistent gezegd: het is veel te druk, bel morgen maar even terug.. Alleen maar gal spugen 😢

4 jaar geleden

Reactie op wondertjeonderweg

Dan bel je naar je huisarts omdat je al een week geen eten binnen houd. Wor ...
Je kunt gewoon bij de kruidvat trekpleister of apotheek suprimal halen. Is n middel tegen reisziekte maar hielp mij sws 2 dagen van mijn misselijkheid af met 1 tabletje. Mag bij zwangerschap. Huisarts heeft het voorgeschreven. Sterkte♡

4 jaar geleden

Ik ben de afgelopen weken ook heel misselijk geweest en pijnlijke borsten, ...
Hier mega onzeker. Ik voel, behalve vermoeidheid, ook niets meer. Vanavond echo.. ben zo super onzeker! Doodeng dit.

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

Tot wanneer kun je eigenlijk krampen houden? Of is dat je hele zwangerschap ...
Ik heb het ook bij mij is het vaak als ik iets vettigs heb gegeten

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Ik leef met je mee. Voel me ook echt niet goed en vind het ook behoorlijk t ...
Pfoe en dat mensen dan zeggen “je lijkt er helemaal niet blij mee” 😂 geloof me, ik ben er blij mee, maar ik voel me idd niet blij met 2,5 week hele dagen misselijkheid 😂

4 jaar geleden

Reactie op wondertjeonderweg

Dan bel je naar je huisarts omdat je al een week geen eten binnen houd. Wor ...
Drinken lukt dat wel? Anders zou ik toch nog een keer terugbellen naar de praktijk.

4 jaar geleden

Op wat vermoeidheid na hier alles goed, gisteren 1e echo gehad en ze denken rond de 9 weken. Alsof ik nu een soort berusting heb, heb ik sinds vandaag al 4x over gegeven.. Alle 9 weken daarvoor niet. Maar ik ben alleen misselijk na ik wat eet, geef ik over en daarna voel ik me weer topfit, zo raar! Uiteindelijk nu wel beroerd omdat ik niks binnen hou..

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

Op wat vermoeidheid na hier alles goed, gisteren 1e echo gehad en ze denken ...
Bijzonder he hoe je lijf werkt. Bij mij hielp hele lichte drinkboullion om me tussendoor beter te voelen. Sterkte♡

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Hier mega onzeker. Ik voel, behalve vermoeidheid, ook niets meer. Vanavond ...
Heel veel succes! Je bent straks hopelijk helemaal gerustgesteld!

4 jaar geleden

Iemand tips voor enorme vermoeidheid? Ik werk 3 uurtjes per dag. En daarna ben ik zooo moe, red nog net om te eten, en moet daarna echt even slapen. En daarna komt er niets meer uit mijn handen. Het huishouden loopt super achter daardoor. Ik vind het lastig om mijn man het ook nog te laten doen na een dag hard werken.... voel me zo schuldig..

4 jaar geleden

Iemand tips voor enorme vermoeidheid? Ik werk 3 uurtjes per dag. En daarna ...
Ik werk fulltime en een 120km heen en terug elke dag Ik voel mij ook een wrak. Ik kruip na het eten in bed en het huishouden is voor zaterdagochtend. Jezelf niet pushen, kindje vraagt veel energie Het huishouden loopt niet weg☺️ ik dacht dat altijd😂 Nu denk ik foert! Kindje krijgt al mijn energie Niet in opjagen

4 jaar geleden

Reactie op Marlie19

Ik werk fulltime en een 120km heen en terug elke dag Ik voel mij ook een wr ...
Herkenbaar dat laatste, alleen vind ik dit wel moeilijk om te laten liggen. Heb vandaag boven en beneden gepoetst. De was gedaan en nu op stofzuigen en dweilen na klaar. Maar oooh wat merk ik dat mijn energie niks is. En dan over de misselijkheid nog niet gesproken.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Hier mega onzeker. Ik voel, behalve vermoeidheid, ook niets meer. Vanavond ...
Heb je een goede echo gehad? 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Hoe ging t?
Sorry zie het nu pas.. echo was helemaal goed!! Gokt rond de 9 weken.. en alsof ik nu berusting heb ofzo, heb de hele dag al het eten wat ik binnen nam weer uitgespuugd en lig al de hele dag op bed :( . Hopelijk morgen weer een betere dag!

4 jaar geleden

Heb je een goede echo gehad? 🥰
Ja zo mooi♡♡♡

4 jaar geleden

Zijn er ook mensen waarbij de misselijkheid na ongeveer 9 weken afnam? Ik ben morgen 10 wkn maar sinds een week al nauwelijks meer misselijk.. heb soms t idee of t dan wel goed gaat? Iemand die dit herkent? Afnemende kwaaltjes?

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

Zijn er ook mensen waarbij de misselijkheid na ongeveer 9 weken afnam? Ik b ...
Ja, ik! Ik ben bijna 9 weken zwanger en heb ook het idee dat het flink afneemt. Ik heb me ondertussen ongeveer 4 weken echt goed beroerd gevoeld. Ook ik heb af en toe de angst dat het dan niet goed zit, maar probeer me te bedenken dat dit niet nodig is, en ben soms juist blij dat ik me wat beter voel :).

4 jaar geleden

Meestal zijn de eerste kwaaltjes van hcg hormoon. Die piekt zo rond de 10 weken en neemt dan tot 16 weken zo weer af. Vandaag dat veel kwaaltjes ook afnemen. Dus helemaal normaal dat je je weer beetje beter gaat voelen rond die tijd.