278 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Nou de kwaaltjes nemen alleen maar toe met de weken hier... zelfs ziek geme ...
Hier ook in de ziektewet, nu bijna 10 weken. Alleen het frustrerende is dat wanneer ik zit of lig of niks doe ik bijna nergens last van heb op wat misselijkheid door een lege maag na. Maar zodra ik ook maar iets van inspanning lever (boodschappen/de was/werken) wordt ik duizelig, beroerd en moet ik spugen) . Voel me erg schuldig maar ben al 2x weggegaan van werk omdat ik ineens zooooo beroerd en slap voel en de hele boel onder heb gespuugd.. Hopen dat het na 12 weken minder wordt! Maar stiekem ook blij dat ik niet de gehele dag door ziek ben. Ik begin alleen wel wat depri te worden, hele dagen niks doen is echt verschrikkelijk!

4 jaar geleden

Ik ben een uur geleden flauw gevallen in de school van mijn dochter 馃槕 niet vanwege drukte ofzo. Want stond in een lege gang te kletsen. En ineens brak t zweet me uit oorsuis trillen rillingen. En weg was ik. Lig in bed nu voel me niet lekker. Vannacht al beroerd, maag en darm pijn (al paar dagen). En heb t zo onwijs koud. Zo de vk ff bellen. Gezien de HA al 3 dagen geen tijd heeft...

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier ook in de ziektewet, nu bijna 10 weken. Alleen het frustrerende is da ...
I feel ya! Heb echt zo hetzelfde. Afgelopen dagen ziek thuis gebleven. De hele dag door kotsmisselijk. Maar ook lege maag, maar dan eigenlijk opeens niks meer lusten (at voorheen alles). Duizelig, migraine. Ik wist niet dat het zo pittig kon zijn馃槩 Echt alsof je hartstikke ziek bent. Hoe reageerde je werk? Heb je verteld dat je zwanger bent?

4 jaar geleden

Reactie op MaaikeVi

I feel ya! Heb echt zo hetzelfde. Afgelopen dagen ziek thuis gebleven. De h ...
Oei balen! Ik ben gelukkig niet de gehele dag ziek, alleen als ik me inspan.. Dus ben alleen depri omdat ik hele dagen op bed of de bank lig haha.. Ja mijn werk weet het, de "wereld" wist het al na de 1e echo. Ik stopte met keepen en roken en met onze kinderwens had iedereen het al door haha.. Dus mn werk ook meteen ingelicht, ook omdat als je door zwangerschap thuis zit hun door betaald krijgen door het UWV, en ik me daardoor iets minder schuldig voel haha

4 jaar geleden

Ik ken het. Ik zit mezelf ook gek te maken, doordat ik wisselende symptomen heb. Ik heb momenten dat m'n borsten gespannen en gevoelig zijn. Af en toe last van m'n lies. Vermoeidheid komt en gaat. Wel heb ik op bepaalde momenten dat ik over m'n nek ga bij het ruiken van bepaald voedsel, voornamelijk sterk gekruid voedsel. Maak me soms ook zorgen of alles wel goed zit. Bij 6,5 week eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien, ondanks licht bloedverlies. Woensdag hebben we weer een echo. Ben benieuwd. Vint het super spannend.

4 jaar geleden

Hier nog steeds zo ziek van de misselijkheid en duizeligheid verschillende medicijnen geprobeerd niks helpt maar hierdoor krijg ik echt te weinig voedingstoffen en vooral vocht binnen. De afgelopen week veel steken in me buik gehad toch maar weer de verloskundige gebeld vandaag en die gaat proberen me er tussendoor te plannen om even te kijken of alles nog goed gaat daarbinnen. Ik hoop het maar best nerveus nu...

4 jaar geleden

Even een vraag. Hebben jullie af en toe bij niesen bijvoorbeeld, een steek, net onder je navel? Ik moet m'n buikspieren echt aanspannen anders doet 't echt zeer!

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Even een vraag. Hebben jullie af en toe bij niesen bijvoorbeeld, een steek, ...
Heb ik ook last van ja, wel wat minder denk ik dan dat jij beschrijft. Maar wel als ik moet hoesten of niezen dat ik af en toe wat voel

4 jaar geleden

9+1馃ぐ Herkent iemand een soort menstruatiepijn klachten?!

4 jaar geleden

Reactie op wondertjeonderweg

9+1馃ぐ Herkent iemand een soort menstruatiepijn klachten?!
Ja lichtjes, volgens mij is dat de baarmoeder die oprekt.

3 jaar geleden

Naast mijn panda beer ogen door een zwangerschap masker nu ook last van droge plekjes ik denk dat het een soort van eczeem is. Hebben meer hier last van? Ik smeer er bepantem cr猫me op dacht dat is goed vet..

3 jaar geleden

馃惣

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Naast mijn panda beer ogen door een zwangerschap masker nu ook last van dro ...
Kreeg ik ook spontaan met 18 weken! Heb goed eczeemcreme gesmeerd, ging het bij mij van weg! Jeukt het ook?

3 jaar geleden

Nee het zijn eerder droge plekjes ook niet rood ge茂rriteerd

3 jaar geleden

Sinds een aantal dagen last van branderig gevoel aan de tepels. 20 weken 馃ぐ

3 jaar geleden

Last van hartkloppingen gedurende dag vooral bij net gaan liggen/opstaan. Hebben er meer last hiervan?

3 jaar geleden

Omg mensen.. ik heb iets nieuws.... Laatste trimester is aangebroken en dus heb ik nu enorm last van brandend maagzuur.. ik slaap nu half zittend omdat het anders terugloopt naar mijn slokdarm... Niets helpt... wie o wie heeft de gouden tip...?

3 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Omg mensen.. ik heb iets nieuws.... Laatste trimester is aangebroken en dus ...
Omeprazol, verkrijgbaar bij Kruidvat of trekpleister huisarts schrijft het ook wel voor