278 Reacties

4 jaar geleden

Ja heb ik ook! Paar dagen oprij misselijk, dan weer een dag niet en vandaag dubbel zo erg terug. Heb hiervoor 3 miskramen gehad dus ik heb het idee “laat mij maar zo misselijk mogelijk zijn”. En zodra ik niks voel wordt ik angstig..

4 jaar geleden

Reactie op baby2020

Ja heb ik ook! Paar dagen oprij misselijk, dan weer een dag niet en vandaag ...
Dit keer goeie keer 😉🙏

VRIEND

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat iedereen een beetje hetzelfde ervaart. Ik had met name het idee dat m'n borsten maar beleven groeien nog voor m'n NOD, En nu lijkt t meer te verminderen. Maakt me ook onzeker. Maar verder nog niet echt buikpijn gehad, soms wat lichte steekjes maar ook daarover lees ik dat t normaal is. Dus jullie berichtjes zijn erg geruststellend 😃 Verder heb ik niet heel veel zin in eten, niet echt heel misselijk behalve extreem bij vieze geuren. Dat laatste lijkt wel toe te nemen. 😅

4 jaar geleden

Ja, ik heb het ook! Ik ben 5+5 weken en ik voel de ene dag veel meer dan de andere dag. Ook op de dag zelf heb ik het ene moment meer last dan het andere. Het maakt me vreselijk onzeker :(

4 jaar geleden

Ik word gek van onzekerheid. Ben ruim 7 weken en vorige week een kloppend hartje gezien. Maar nu heb ik al een paar x gehad dat ik van het ene op het andere moment geen symptomen meer heb. Dus dan 3-4 dagen misselijk krampen en pijnlijke borsten en dan ineens alles weg en dat duurt dan 2 dagen. Heb meerdere miskramen gehad en blijf steeds zo onzeker. En nu ook weer een beetje een menstruatiegevoel. Niet fijn en hoop dat er mensen zijn die dit herkennen?

4 jaar geleden

Reactie op Ellenssss

Ik word gek van onzekerheid. Ben ruim 7 weken en vorige week een kloppend h ...
Wat vervelend zeg! Goede vriendin van mij heeft dit inderdaad ook heel erg en ik begrijp dat dit heel beangstigend is. Ik zat zelf te denken om op Aliexpres een apparaatje te kopen dat je de hartslag kan horen maar ik denk dat ik mezelf dan helemaal gek maak omdat ik daar helemaal niet in thuis ben natuurlijk.. Zelf wisselt het bij mij heel erg maar wel altijd iets aanwezig tot nu toe. Vanmorgen mega misselijk en hele dag onwijs moe maar morgen kan het weer wat anders zijn.

4 jaar geleden

Dinsdag de vroege test gedaan, sindsdien opgeblazen gevoel. Tot vermoede NOD zaterdag, voelde ik opeens niks meer. Vanmorgen alleen even pijn gehad, maar geen opgeblazen gevoel. Ook niet misselijk, pijnlijke borsten. Wel vreemd zo ineens weer normaal voelen he?

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Wat vervelend zeg! Goede vriendin van mij heeft dit inderdaad ook heel erg ...
Ja zo'n apparaatje zou niet goed zijn voor mij. Dan raak ik helemaal gefocussed en gestresst. Ik heb ook wel steeds dat ik nog iets voel maar het zijn zulke enorme pieken en dalen. Dat maakt t zo lastig...

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5weken+4.. en pff de misselijkheid begint weer... nu met overgeven 😔😔

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en voel mij compleet anders dan vorige week 🙈 Waar ik vorige week wat misselijk was en vreselijk opgeblazen 🎈.. Ben ik nu alleen snel moe en wat rugpijn eind van de dag. Denk dat we er niet teveel mee bezig moeten zijn.. lastig 🙈🙈

4 jaar geleden

Ik heb echr weinig tot geen kwaaltjes gehad juist het zuur bij het ontdekken van de zwangerschap en steeds opgezwolllen borsten, maar nu wat voel ik me ellendig, ik ben zo futloos,ongemakkelijk, liggen op de bank, geên energie, ik hoop dat deze weken snel voorbij gaan maandag heb ik mijn eerste echo ben nu 6 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Zo blij dit te lezen. Hier ook sommige dagen zoals vorige week ben ik zo misselijk en nu sinds zondag voel ik me steeds beter althans niet misselijk en overgeven. Wel flink moe op einde van de dag en last van men borsten. Was me ook al gek het maken volgende week men eerste echo. Nu 7+4

4 jaar geleden

Ik ben 7+3 en het verschilt voor mij per uur, wat voor kwaaltjes ik ineens wel of niet heb.

4 jaar geleden

Nu dacht ik gisterenavond. Waar zijn al mijn kwalen. Ok de eetlust was er nog niet maar verder.. topfit. Vanmorgen al grote zorgen omdat ik energie had om de benedenverdieping schoon te maken. Immers. De vorige keer had ik een missed abortion. Gauw werd ik met mijn voeten op aatde gegooid, of eigenlijk voor de wc. Wat heb ik gespuugd. Gek hè....

4 jaar geleden

Sinds afgelopen weekend uitslag tussen mijn borst in.. pijnlijke steken in mijn lies.

4 jaar geleden

Reactie op wondertjeonderweg

Sinds afgelopen weekend uitslag tussen mijn borst in.. pijnlijke steken in ...
Dit heb ik dus ook en ook aan de binnenkant van mijn armen...😱

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Wat vervelend zeg! Goede vriendin van mij heeft dit inderdaad ook heel erg ...
Ik heb dat apparaatje wel gekocht, maar in de beschrijving staat dat je pas vanaf 12 weken kan luisteren. Op dit moment heb je er dus niet heel veel aan. Hij doet het op m'n eigen hartslag overigens wel heel goed dus ben benieuwd wat hij doet als ik wat verder ben.

4 jaar geleden

Inderdaad erg afwisselende kwaaltjes. Ik merkte al dat ik zwanger was voor mijn nod omdat ik misselijk was en buikkrampen had. Gelijk positief getest. Tot en met 4w5d erg misselijk en moe geweest maar nu eigelijk enkel moe en pijnlijke borsten. Ik ben dan gelijk ongerust of het een miskraam word. Internet maakt je gek als je teveel zoekt..

4 jaar geleden

Zonder te zeuren hoor, of eigenlijk juist om te zeuren maar ik voel me zoooo beroerd. Hoe ga ik die eerste weken doorkomen vraag ik me af 🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Celien

Zonder te zeuren hoor, of eigenlijk juist om te zeuren maar ik voel me zooo ...
Echt zwangerschaps beroerd of? Ik heb namelijk de griep te pakken die nu speelt in Nederland en ik ben nog nooit zó ziek geweest.. Beterschap! ☘️