278 Reacties

4 jaar geleden

Hier verschilt het per dag. De ene dag ven ik de hele dag zo beroerd als een hond, erbij spugen en ontzettend moe. De andere dag beetje opgeblazen gevoel, bijna niet misselijk en eetbuien. Vanmorgen vroeg mijn man hoe ik me voelde en ik voelde me ook goed en 5 minuten later moet ik spontaan overgeven. Borsten worden iets minder gevoelig.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik lees overal dat je tepels en tepelhoven donkerder kleuren. Bij mij is dat volgens mij niet het geval. Hoe zit dat bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej

Hier verschilt het per dag. De ene dag ven ik de hele dag zo beroerd als e ...
Nou.. das ook mijn verhaal. Gewoon heel raar!

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Ik lees overal dat je tepels en tepelhoven donkerder kleuren. Bij mij is da ...
Hier ook niet. Wel aders op borsten die zichtbaar zijn

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Echt zwangerschaps beroerd of? Ik heb namelijk de griep te pakken die nu sp ...
Ik denk een combinatie van, dat hou ik mezelf ook maar voor dan kan het alleen maar beter worden. Jij ook veel beterschap

4 jaar geleden

Hier sinds vannacht vervelende krampen onder in mijn buik. Overdag vrijwel weg geweest maar nu sinds een uur weer terug! Op mijn zij liggen is het fijnste!!

4 jaar geleden

Hoi, ik ben nu 5 weken zwanger en ben ontzettend moe, haha. Ik voel van alles in mijn buik en heb geen idee wat echt is en wat tussen mijn oren zit. Wel heb ik elke dag een aantal keer last van krampen die voelen als menstruatie krampen (vlak voor je ongesteld wordt). Hebben meer mensen hier last van? Ik probeer me geen zorgen te maken omdat de verloskundige aan de telefoon zei dat het bandenpijn kon zijn, maar ik maak mezelf helemaal gek.. Groetjes!

4 jaar geleden

Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik voel geen enkele misselijkheid. Alleen wat opgezwollen en gevoelige borsten. Meer mensen hier die bijna geen kwaaltjes hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Mandyvm16

Hoi, ik ben nu 5 weken zwanger en ben ontzettend moe, haha. Ik voel van all ...
Zeer herkenbaar. Hevige krampen. Ben nu 7+5. Indd of bandenpijn, of groeiende baarmoeder. Ik werd er zelfs wakker van 😵

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Zeer herkenbaar. Hevige krampen. Ben nu 7+5. Indd of bandenpijn, of groeien ...
Dat is wel echt vervelend! Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben, dankje!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar’ zoals ik al zij! Idd net een lijkende menstruatie pijn en echt krampen richting de lies! Ellende! 😅 alles voor de kleine beeb!

4 jaar geleden

Reactie op le mommy

Heel herkenbaar’ zoals ik al zij! Idd net een lijkende menstruatie pijn en ...
Ja precies dat. Vind de pijn nog niet het ergste, maakte me vooral erg zorgen of alles wel goed is.. daarom wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanJJ

Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik voel geen enkele misselijkheid. Alleen wa ...
Ja hier ook! Gelukkig maar denk ik 😊

4 jaar geleden

Reactie op mamavanJJ

Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik voel geen enkele misselijkheid. Alleen wa ...
Ja ik! Ik ben over 2 dagen 6 weken zwanger. En heb totaal geen klachten. Ben niet misselijk en ook geen gevoelige borsten. Deze zwangerschap kwam gelijk na een miskraam dus ben extra onzeker 😕

4 jaar geleden

Reactie op mamavanJJ

Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik voel geen enkele misselijkheid. Alleen wa ...
Ik zei dat ook bij 6 weken.. Zit nu in mijn 7e week en de misselijkheid neemt de overhand! Geniet aub van het niet misselijk zijn haha, het is echt niet fijn. ☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Ik zei dat ook bij 6 weken.. Zit nu in mijn 7e week en de misselijkheid nee ...
Haha zo toevallig!! Sinds mijn 7de week ben ik ook misselijk en de laatste dagen zelfs met braken. Btw., Morgen onze echo’s!🙊 Maar inderdaad dames, geniet ervan zolang je niet misselijk bent! 🧡

4 jaar geleden

Haha zo toevallig!! Sinds mijn 7de week ben ik ook misselijk en de laatste ...
Ja ik heb momenteel enorme griep.. Probeer mijn koorts te onderdrukken met paracetamol maar het is vreselijk. Daarom inderdaad geniet van de “handelbare” kwaaltjes, ik ben echt liever niet misselijk haha Yesyes morgen echoday! Laat je het weten?! ☘️💕

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Ja ik heb momenteel enorme griep.. Probeer mijn koorts te onderdrukken met ...
Aah balen van je griep erbij! Hopelijk voel je je snel beter.., veel vitamientjes naar binnenwerken. Veel beterschap! Jaaa ga ik zeker doen, spannend hoor 🍀🤞💞

4 jaar geleden

Ik liep eerder nog te roepen dat ik ‘helaas’ geen kwaaltjes had.. maar ben de afgelopen dagen nog te misselijk om op mijn telefoonscherm te kijken🙈🤢 Begrijp de uitspraak betreft ‘wees blij dat je nog niet misselijk bent’ nu wel 😅 Wat bezielde me om daarover te klagen. Nu trouwens mijn 7e week in dus het kan inderdaad kloppen dat vanaf dan de kwaaltjes pas echt doorzetten.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanJJ

Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik voel geen enkele misselijkheid. Alleen wa ...
Ik heb ook echt nergens last van, en toen gisteren ineens heel licht roze bloed bij afvegen.. dus beetje gespannen nu hoe het verder gaat.. maar fijn om te weten dat ik niet de enige ben die nog niks voelt op wat mini dingen na!