278 Reacties

4 jaar geleden

Ik had vlak na nod hele gevoelige borsten. Maar ik heb de laatste dagen het idee dat het niet meer zo pijnlijk is ( 5,5 week) wel alsof ze opgeblazen zijn, en mijn buik is heel erg opgeblazen. Het valt mij nog mee dat de kinderen nog niets zien of zeggen. Misselijk ben ik ook nog niet maar dat kan nog komen? Volgens mij kwam het bij de andere kids ook pas later . Hebben jullie ook vanaf de 6e week meer last van kwaaltjes dan voor de tijd?

4 jaar geleden

Om gek van te worden he die onzekerheid. Ik hou mijzelf echt bezig want als ik eraan denk dan voel ik van alles of juist niet pfff. Mijn misselijkheid is ook helemaal weg ook mijn vermoeidheid

4 jaar geleden

Nou allemaal zorgen! Zullen we er maar uit concluderen dat het niks is en we ons allemaal druk maken? Zou toch bizar toevallig zijn als we ons allemaal druk maken en het ook nog zo zou zijn... Is het jullie eerste zwangerschap? Voor mij wel, misschien dat dat ook meespeelt?

4 jaar geleden

Ja we maken ons te druk! Ondertussen ben ik (gelukkig :p) weer misselijk en voel ik mijn liezen weer. Niks aan de hand ga ik dus vanuit! Echt zo fijn deze app en dat we elkaar kunnen steunen!!

4 jaar geleden

Haha nog nooit zo blij geweest met misselijk zijn zeker. Ik probeer ook zoveel positief te blijven en vooral bezig te blijven. Hopelijk gaan de dagen snel

4 jaar geleden

Jaaaa we mogen echt niet vergeten te genieten en dankbaar te zijn dat we zwanger zijn :D

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Zeer herkenbaar. Hevige krampen. Ben nu 7+5. Indd of bandenpijn, of groeien ...
Ik heb juist hetzelfde ik ben nu ook 7 weken en echt die krampen zijn zo pijnlijk, ik voel met je mee馃槅

4 jaar geleden

Ja, dat heb ik ook. Ik maakte mij zo鈥檔 zorgen omdat ineens had ik een paar dagen geen zwangerschapssymptomen meer. De verloskundige heeft mij toen twee dagen achter elkaar bloed laten prikken om te kijken hoe mijn hcg waarde is en of het stijgt. Op dinsdag was mijn hcg 1686 en op woensdag 2733. Perfecte getallen en stijging dus en ik wist dat ik mij nergens zorgen over hoefde te maken. Sinds gisteren zijn de kwaaltjes weer terug en hang ik weer boven de wc en heb zeer pijnlijke borsten. Kwaaltjes komen en gaan dus, maar zo鈥檔 bloedtest is dan wel geruststellend.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Denk dat dat normaal is maar kijk toch ook uit naar m鈥檔 echo volgende donderdag ( 9+2). Ook al zijn de kwaaltjes vervelend, voel me meer gerust als ze er zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Flor1818

Ik heb juist hetzelfde ik ben nu ook 7 weken en echt die krampen zijn zo pi ...
Ben wel blij om dit te lezen 鈽猴笍 ik had gister toch wel af en toe flinke krampjes. Niet zo erg als ongesteldheid maar toch onprettig. het geeft je toch wat onzekerheid鈽猴笍馃槹

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Harley

Ja, dat heb ik ook. Ik maakte mij zo鈥檔 zorgen omdat ineens had ik een paar ...
Sterkte met je misselijkheid

4 jaar geleden

Lichaam is echt raar hier vorige week heb ik alleen maar boven de pot gehangen en deze week geen ene keer. Wel deze week erg moe en veel honger. Nog meer mensen die dit herkennen. Aanstaande maandag eerste echo nu 8 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Eva84

Nou allemaal zorgen! Zullen we er maar uit concluderen dat het niks is en w ...
Voor mij is dit ook de eerste zwangerschap je weet totaal niet wat goed is en niet. Nu toevallig hele week niet boven wc gehangen en niet echt misselijk geweest wel erg moe en pijnlijke borsten en echt contstant honger. Terwijl vorige week hing ik alleen maar boven de wc dus ben benieuwd maandag eerste echo maar vind het allemaal maar beetje angstig. Nu 8 weken zo spannend allemaal blij als maandag echo heb gehad.

4 jaar geleden

Ok茅 dames ik moet ff mn ei kwijt.... En onzekerheid.... Ik heb sinds vandaag wat last van steekjes links onderin.... ben ik mezelf nu aan t gek maken of......馃様

4 jaar geleden

Reactie op Patricia80

Ok茅 dames ik moet ff mn ei kwijt.... En onzekerheid.... Ik heb sinds vandaa ...
Heb ik ook soms. Ik lees dat het gewoon van de groei van de baarmoeder kan zijn of bandenpijn. Denk niet dat je je zorgen moet maken

4 jaar geleden

Reactie op michelledg

Heb ik ook soms. Ik lees dat het gewoon van de groei van de baarmoeder kan ...
Dank je.... Ik schijt echt 7 kleuren..... heb in 2018 al n miskraam gehad.... als ik de 1e echo maar heb gehad en dat daar alles goed is,ben ik denk ik rustig....

4 jaar geleden

Elena hoe lang nog tot de echo? Duurt zooooo lang tot de echo.... dagen kruipen voorbij

4 jaar geleden

Reactie op Patricia80

Ok茅 dames ik moet ff mn ei kwijt.... En onzekerheid.... Ik heb sinds vandaa ...
Heb ik ook wel is! En heb een aantal maandjes terug een miskraam gehad, en toen had ik het helemaal niet. (wel met de miskraam pijn maar niet tijdens de zwangerschap) Dus nu, hoe lastig ook, ga ik er vanuit dat het alleen maar goed is en bandenpijn is of groei baarmoeder! Zit vast helemaal goed 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op AnneJB

Heb ik ook wel is! En heb een aantal maandjes terug een miskraam gehad, en ...
Dank je wel..... Dan leg ik t maar naast mij neer.... En dat t bandenpijn of dat de baarmoeder aan t groeien is. Tis! 馃槝

4 jaar geleden

Ik heb sinds gister zoooo een last van mn darmen. Wauw. Veel lucht.. en constant naar de wc. Herkenbaar???