278 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik heb sinds gister zoooo een last van mn darmen. Wauw. Veel lucht.. en con ...
Herkenbaar. Eet op nuchtere maag (als t lukt) een kiwi. Vermijd roosvicee laxo, je darmen zetten mogelijk nog meer op door de pruimensap.

4 jaar geleden

O die misselijkheid de hele dag jongens.. 😂 wij lunchen met werk altijd om 12 uur, kreeg me toch een aanval om kwart voor 12. Snel een knacker met kipfilet en het ging wel weer. Een normale portie avondeten is ook niet weg te krijgen, alle vis en vlees stinkt ook zo en smaakt zo sterk! Hebben jullie daar ook last van?

4 jaar geleden

Reactie op Ymbra

O die misselijkheid de hele dag jongens.. 😂 wij lunchen met werk altijd om ...
Ik eet gelukkig al een hele tijd geen vlees of vis meer, maar ik heb het ook veel savonds. Overdag geen last van dingen en tegen het avondeten misselijk en soms last van duizeligheid, maagzuur etc. Maar stiekem (nu nog) heel blij met die dingen omdat de eerste een miskraam was en het nu heel anders lijkt te zijn 🙂

4 jaar geleden

Pff ik word helemaal gek van mezelf. Ik lijk constant wel wat te voelen in mijn buik. De ene keer wat krampjes, maar ook vooral een strak gevoel. Als ik mijn buikspieren span voel ik dat ook of zijn dat dan je banden? Woensdag eerste echo en hiervoor een miskraam gehad. Was het maar vast woensdag.

4 jaar geleden

Reactie op Ymbra

O die misselijkheid de hele dag jongens.. 😂 wij lunchen met werk altijd om ...
Ja vooral visgeur

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

Pff ik word helemaal gek van mezelf. Ik lijk constant wel wat te voelen in ...
Het is zo spannend allemaal.. heb zelf voor deze zwangerschap ook miskraam gehad.. je blijft soort angstig.. hopelijk word dat gevoel weggehaald bij eerste echo. Ik heb maandag me eerste echo met 6 weken

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik heb sinds gister zoooo een last van mn darmen. Wauw. Veel lucht.. en con ...
Heel herkenbaar..

4 jaar geleden

Pff, vannacht wakker geworden van een flinke steek rechts onderin mijn buik richting lies!! Schrik je toch van! Nu de hele ochtend als ik moet hoesten schiet het ook weer daarheen! En nu ik rustig zit blijft het toch een beetje ‘trekken’ Hoort dit er allemaal bij? 😅 #eerstezwangerschap

4 jaar geleden

Elena hoe lang nog tot de echo? Duurt zooooo lang tot de echo.... dagen kru ...
Heb echo pas 13/02 😭 nog 3 weekjes dus.. heb de laatste paar dagen bijna geen kwaaltjes of toch geen “erge”. Maak me daar dan ook zorgen om... voel me enkel wat opgeblazen op bepaalde momenten van de dag, snel een lege maag gevoel, moe, en mn borsten die soms wel en soms niet pijn en gespannen staan...

4 jaar geleden

Reactie op Patricia80

Oké dames ik moet ff mn ei kwijt.... En onzekerheid.... Ik heb sinds vandaa ...
Ik heb er ook last van. Niet je zelf gek maken :)

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

Pff ik word helemaal gek van mezelf. Ik lijk constant wel wat te voelen in ...
Ik heb precies hetzelfde. ook in oktober een miskraam gehad. en nu woensdag de eerste echo. dagen kruipen echt voorbij. zo blij als het eindelijk woensdag is.

4 jaar geleden

Reactie op Esra89

Ik heb er ook last van. Niet je zelf gek maken :)
Dank je. Ik maak mezelf knetter gek.🙈 ik dacht dat ik 5.3 zou zijn en de CB test geeft aan 2-3 wk en dan 4-5 wk zwanger.... Ik vind t allemaal maar vaag🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Mariss1989

Ik heb precies hetzelfde. ook in oktober een miskraam gehad. en nu woensdag ...
De dagen gaan zeker langzaam... Hoe laat mag jij heen?

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik heb sinds gister zoooo een last van mn darmen. Wauw. Veel lucht.. en con ...
Dit heb ik een paar weken geleden heel erg gehad. Veel winderigheid, opgeblazen en diarree. Wist toen ook niet dat ik zwanger was.

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

De dagen gaan zeker langzaam... Hoe laat mag jij heen?
14:30 uur. kon helaas niet in de ochtend. en jij?

4 jaar geleden

Ik ben nu ineens aan het bloeden en heb ook buikpijn in de vorm van menstruatie kramp. En de verloskundige is niet te bereiken vanwege het weekend....

4 jaar geleden

Ik ben nu ineens aan het bloeden en heb ook buikpijn in de vorm van menstru ...
Is er geen noodnummer?

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben nu ineens aan het bloeden en heb ook buikpijn in de vorm van menstru ...
Wat vervelend! Is er geen weekend dienst of misschien zelfs een verloskundige praktijk die dat wel heeft en je kan adviseren wat je moet doen of waar je anders heen kan bellen?

4 jaar geleden

Ja ik kan wel het spoednummer bellen maar die kunnen toch niks doen. Afwachten lijkt mij? Ben super onzeker nu.... dank je meiden!!

4 jaar geleden

Ik ben nu ineens aan het bloeden en heb ook buikpijn in de vorm van menstru ...
Zit je rond de 8e week? Dan kan het zijn, omdat je lijf anders ongesteld werd, nu een beetje bloed laat gaan. Anders noodnummer bellen of de dokterswacht...