278 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mariss1989

14:30 uur. kon helaas niet in de ochtend. en jij?
Ik gelijk om 8:30 dus daar ben ik wel blij mee.

4 jaar geleden

Ik ben nu ineens aan het bloeden en heb ook buikpijn in de vorm van menstru ...
Je mag hiervoor wel het noodnummer bellen van je verloskundige. Bij mijn miskraam ging het zo snel (jouw bloedverlies hoeft natuurlijk geen miskraam te worden) dat ik pas heb gebeld toen het al gedaan was. Ze heeft toen nog wel aangeboden om even langs te komen. Ik heb dit toen zelf afgewezen omdat ik echt even niet in staat was om andere mensen te zien. Maar ze kunnen er dus ook gewoon voor je zijn. Je supporten 鈽猴笍. Heel veel sterkte in ieder geval 馃槝 ik hoop voor je dat het alsnog goed zit!

4 jaar geleden

Maandag ga ik langs. Heb net een bloedpropje verloren van 3 cm.... geen idee of dat wat is

4 jaar geleden

Maandag ga ik langs. Heb net een bloedpropje verloren van 3 cm.... geen ide ...
Misschien een foto van maken of bewaren om aan de verloskundige te laten zien? Of is dat heel raar...

4 jaar geleden

Mijn borsten doen opeens veel minder pijn.. moet ik me zorgen maken denken jullie???

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Mijn borsten doen opeens veel minder pijn.. moet ik me zorgen maken denken ...
Nee hoor. Gaat hier ook af en aan.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Mijn borsten doen opeens veel minder pijn.. moet ik me zorgen maken denken ...
Nope af en aan. Pijnlijk, niet pijnlijk en klein en groot. ;) No worries

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Nope af en aan. Pijnlijk, niet pijnlijk en klein en groot. ;) No worries
Hier ook en voel precies weer hellemaal niets 馃槦 wou da ik paar maand verder das , ga dood van die onzekerheid !

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Hier ook en voel precies weer hellemaal niets 馃槦 wou da ik paar maand verde ...
Is ook spannend allemaal! Maar kwaaltjes komen en gaan. Krampjes horen er schijnbaar ook bij. Ik probeer afleiding te zoeken als ik me druk maak en vooral geen spannende berichten te lezen op t forum :)

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Is ook spannend allemaal! Maar kwaaltjes komen en gaan. Krampjes horen er s ...
Idd , ma geeft me toch wat meer rust da andere dit ook hebben. Maak me gek je begint op den duur dingen te zoeken hee :( zouden beter genieten.. Maja wil daarna ni eens zo hard teleurgesteld zijn ook niet..

4 jaar geleden

Sinds week 5 heb ik de meeste dagen het gevoel alsof ik de griep heb. Hoofdpijn, moe, buikpijn, misselijk, suf. Mijn vriend vind dat ik gewoon naar werk moet gaan, maar volgens mij beseft hij niet hoe beroerd ik me soms voel. Is het bij jullie ook meer dan alleen misselijkheid?

4 jaar geleden

Sinds week 5 heb ik de meeste dagen het gevoel alsof ik de griep heb. Hoofd ...
Jaa keelpijn, verkouden spierpijn. Super moe, hoofdpijn, misselijk nog niet gelukkig. Mannen begrijpen het gewoon niet de mijne ook niet 馃槄

4 jaar geleden

Sinds week 5 heb ik de meeste dagen het gevoel alsof ik de griep heb. Hoofd ...
Ik ben nu ook even lekker thuis, voelde me zoo moe hoofdpijn diarree overgeven.. Laat je niet gek maken hoor, luister naar je lichaam.. De een voelt niets en kan tot 36 weken fluitend werken en de ander niet....

4 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Ik ben nu ook even lekker thuis, voelde me zoo moe hoofdpijn diarree overge ...
Ja precies. Ik moet er wel aan wennen hoor, normaal werk ik rustig 12 uur op een dag en nu waggel ik met een emmer door het huis 馃ゴ Maar alles voor een goed doel!

4 jaar geleden

Ja precies. Ik moet er wel aan wennen hoor, normaal werk ik rustig 12 uur o ...
Same here... vanaf week 6 ging het bergaf馃あ... Als ik zie hoe de meeste forum mama,s gewoon door gaan op hun werk, denk ik" ben ik nu echt zo'n watje?" Maar ik zou niet weten hoe ik op dit moment mijn pati毛nten(tandheelkunde) fatsoenlijk zou moeten behandelen.馃槺馃槄... Sterkte meis!

4 jaar geleden

Ik heb sinds vandaag af en toe een felle steek rechts onder in mijn buik. Dus geen krampen ofzo.. moet ik me zorgen maken? Ben vandaag precies 6 weken zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Chriswes

Ik heb sinds vandaag af en toe een felle steek rechts onder in mijn buik. ...
Dat had ik eergisteren ook. Volgens de vk is dat normaal omdat je baarmoeder groeit. Pas als je gaat bloeden kan het kwaad zei ze.

4 jaar geleden

Reactie op Mandyvm16

Hoi, ik ben nu 5 weken zwanger en ben ontzettend moe, haha. Ik voel van all ...
Hi mandy Ik heb het ook maakte me ook al zorgen! Lees hier zoveel over krampen en miskramen die 2weken tpt de echo duurt echt lang!

4 jaar geleden

Reactie op Chriswes

Ik heb sinds vandaag af en toe een felle steek rechts onder in mijn buik. ...
Ik zou me nog niet direct zorgen maken, vanaf je bloed hebt dan zou ik me zorgen maken maar anders is het gewoon de baarmoeder of je darmen die plaats maakt heb ook in mijn 5 de en 6 de week ook hevige krampen gehad moet zeggen nu dat het wel over gaat, ik hoop het beste voor jou

4 jaar geleden

Reactie op Chriswes

Ik heb sinds vandaag af en toe een felle steek rechts onder in mijn buik. ...
Ik heb dat ook 1 dag gehad.. flinke steken rechts richting me lies. Vk gaf aan dat dit al bandenpijn kon zijn. Heb die nacht paracetamol gepakt en kruikje en dag erna wakker geworden zonder buikpijn alleen last van me darmen toen. Ik denk dus dat het daar aan gelegen heeft. Is nu 1 week geleden die pijn en nergens meer last van.. ik heb een mk gehad in sept en dat voelde heel anders.