278 Reacties

4 jaar geleden

Ook zo last van hoofdpijn al 4 dagen. Word er gek van. Wil ook niet teveel paracetamol innemen maar dit is echt niet grappig. Maarja idd is voor een goed doel.

4 jaar geleden

Reactie op Meliss17

Ook zo last van hoofdpijn al 4 dagen. Word er gek van. Wil ook niet teveel ...
Ik heb ook zo hoofdpijn maar meer steken alsof er een mes links in me hoofd gestoken word elke keer ga vanmiddag toch maar even langs de huisarts want dit is niet uit te houden het trekt ook niet weg of ik nou lig of druk doe steeds zo heftige steek... erg vervelend

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ik heb ook zo hoofdpijn maar meer steken alsof er een mes links in me hoofd ...
Ja dit heb ik dus ook! Ben benieuwd wat hij zegt! Wil je het me laten weten ?

4 jaar geleden

Reactie op Meliss17

Ja dit heb ik dus ook! Ben benieuwd wat hij zegt! Wil je het me laten weten ...
Ik laat het je weten wel wat geruststellender dat nog iemand dit ervaart..

4 jaar geleden

Reactie op Meliss17

Ja dit heb ik dus ook! Ben benieuwd wat hij zegt! Wil je het me laten weten ...
Dokter zegt dat het vanuit mijn nek komt waarschijnlijk gewoon stress hij kan en wilt me er niks voor geven enigste wat hij aanraad is een fysio.. Mijn dokter is zelfs tegen een paracetamol in je zwangerschap want ook dat is troep zegt hij.. Dus word een fysio bellen en het nog 7 maanden uitzingen hihihi

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Dokter zegt dat het vanuit mijn nek komt waarschijnlijk gewoon stress hij k ...
Pff lekker dan! Hoop dat dit ook een kwaaltje is dat met 12 weken weg gaat! Haha

4 jaar geleden

Mega last van mn hormonen!! Herkenbaar?! 🤪

4 jaar geleden

Ik heb echt enorme last van mn darmen, heel de dag lucht. En kan soms wel 5x naar de wc. En zo lege put gevoel in mn maag wat niet weggaat. Heb totaal geen eetlust. Walg van alles. Brhalve fruit dus eet ik fruit en cracker al een paar dagen. En zo moe moe moe. Voor een goed doel allemaal 😅

4 jaar geleden

Reactie op melissa1991

Mega last van mn hormonen!! Herkenbaar?! 🤪
Totaal niet. Zal vast wel gaan komen nog pff hahaha. Dacht ook oke nu ga ik wel janken on alles etc. Maar nee.

4 jaar geleden

Oja heb trouwens soms een steekje echt van onder door mn vagina heen. En krijg ineens weer soms een beetje pijn? In of rondom mn baarmoeder. Niet echt pijn maar kan t niet uitleggen. Neem aan mn groeiende baarmoeder... want van dat word ik angstig.

4 jaar geleden

Reactie op melissa1991

Mega last van mn hormonen!! Herkenbaar?! 🤪
Ja heb ik ook wel hoor, voel me niet altijd heel stabiel ofzo. Morgen eerste echo en vandaag spontaan geen last meer van mijn buik. Wordt gek van de spanning!

4 jaar geleden

Pfff wat maak ik me een zorgen hier. Ik slaap al weken slecht, elk uur wakker.. Zere borsten en misselijk wanneer ik wakker wordt.. Vannacht geslapen als een os! Voel me niet misselijk en mijn zere borsten zijn echt met 90% vermindert! 😔 ben zo bang dat het gestopt is met groeien!!!

4 jaar geleden

Mijn arme man... Het is echt een lieverd. Maar op dit moment irriteer ik me aan alles: hoe hij eet,hoe hij de vaatwasser uitruimt, het geluid dat hij maakt als hij drinkt... AAARRGGGGG hormonen🤪

4 jaar geleden

Ik heb elke ochtend als ik wakker wordt last van menstruatie pijn. Herkenbaar?

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Ik heb elke ochtend als ik wakker wordt last van menstruatie pijn. Herkenba ...
Had dat tot een week geleden paar x daags. Weekje weg.. en nu weer lichtjes verspreid over de dag zo een soort pijn...

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Had dat tot een week geleden paar x daags. Weekje weg.. en nu weer lichtjes ...
Het trekt ook dan wel weer weg maar komt indd soms verspreid over de dag weer terug. Het zou er wel bij horen denk ik🙂

4 jaar geleden

Sinds een uurtje of 16.00 weer heel erg last van menstruatie pijn! Het lijkt alsof ik mijn eerste menstruatie dag heb! Ging er echt krom van staan en weg staan puffen! Is dit echt goed? 😟

4 jaar geleden

Reactie op le mommy

Sinds een uurtje of 16.00 weer heel erg last van menstruatie pijn! Het lijk ...
De bandenpijn kan heel heftig aanvoelen. Maar mocht je 't niet vertrouwen dan kun je altijd de noodlijn vd VK bellen. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op le mommy

Sinds een uurtje of 16.00 weer heel erg last van menstruatie pijn! Het lijk ...
Hoe ver ben je?

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

De bandenpijn kan heel heftig aanvoelen. Maar mocht je 't niet vertrouwen d ...
Dankjewel voor je antwoord! 🤍 Nja, voor nu denk ik steeds ‘ zolang ik geen bloed zie zal het goed zijn ‘ en anders bel ik morgen wel! Nu rustig op de bank met een kruikje! 😇