278 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op le mommy

Sinds een uurtje of 16.00 weer heel erg last van menstruatie pijn! Het lijk ...
Ik heb het ook... vooral savonds en snachts.. Ik slaap met een kruik.. echt een rot gevoel ...

4 jaar geleden

Reactie op Donna1983

Ik heb het ook... vooral savonds en snachts.. Ik slaap met een kruik.. ech ...
Ja precies! Het is echt heel erg vervelend! Vooral idd einde van de dag richting de nacht! Savonds laat ik manlief altijd een pittenkussen warm maken! En daarna val ik in slaap! Maar pff wat een pittige krampen af en toe!

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ik heb ook zo hoofdpijn maar meer steken alsof er een mes links in me hoofd ...
Ik heb natuurlijke relief balm van anatonomicals werkt bij mij heel goed tegen hoofd en nekpijn

4 jaar geleden

Ik heb ook zulke pittige krampen. Soms met kruik en paracetamol nog niet te harden. Had eerder een echo gekregen nu In het ziekenhuis om te kijken of alles er goed uit zag maar dat was gelukkig wel het geval!

4 jaar geleden

Reactie op Linda L

Ik heb ook zulke pittige krampen. Soms met kruik en paracetamol nog niet te ...
Heb ik ook veel last van gehad vooral week 5 en 6, nu begint het te beteren.

4 jaar geleden

Ik heb tot nu toe eigenlijk nog nergens last van.. als ik dit dan allemaal lees ga ik me juist zorgen maken. De vorige keer een miskraam gehad dus het duurt nu zoooooo lang voordat de eerste echo is. Nog twee weken wachten en dan mogen we :)

4 jaar geleden

Reactie op Vlyntje

Heb ik ook veel last van gehad vooral week 5 en 6, nu begint het te beteren ...
O fijn goed om te horen dat geeft weer hoop dat het over gaat binnenkort. Bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Ik heb tot nu toe eigenlijk nog nergens last van.. als ik dit dan allemaal ...
Had ik ook hoor, rond die tijd. Is bij mij bij goed 6 weken begonnen. En gelukkig al 2 hele goede echo鈥檚 gehad! 馃尭

4 jaar geleden

Reactie op L e o n i e

Had ik ook hoor, rond die tijd. Is bij mij bij goed 6 weken begonnen. En ge ...
Gelukkig!

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Ik heb tot nu toe eigenlijk nog nergens last van.. als ik dit dan allemaal ...
Ik ben nu 6+3 en ook geen kwaaltjes. Jaa buikkrampen af en toe en zere borsten soms. Ben ook bang dat het mis gaat omdat ik zo weinig kwaaltjes heb. Kreeg je miskraam vorige x met of zonder kwaaltjes ?

4 jaar geleden

Reactie op L e o n i e

Had ik ook hoor, rond die tijd. Is bij mij bij goed 6 weken begonnen. En ge ...
Dat geeft wat hoop. 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Rebecca1111

Ik ben nu 6+3 en ook geen kwaaltjes. Jaa buikkrampen af en toe en zere bors ...
De vorige keer had ik net als nu hele gevoelige borsten en was ik onwijs moe, maar had ik verder nergens last van. Alleen hoeft dat niet te duiden op een miskraam. Elke zwangerschap is anders.. de een heeft veel last de ander niet, maar als je dat allemaal zo leest en nog geen echo hebt gehad wordt je toch zenuwachtig haha. Zeker na een miskraam. Wil voornamelijk gewoon een go (bevestiging) op het kunnen genieten.

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

De vorige keer had ik net als nu hele gevoelige borsten en was ik onwijs mo ...
Precies hopelijk zegt dat nu niks en gaat het nu wel goed goed馃崁 ik heb ook weinig kwaaltjes. We gaan het zien nog even geduld. Mag je niet vanwege je miskraam een echo op medische noodzaak ? Wellicht mag je eerder

4 jaar geleden

Reactie op Rebecca1111

Precies hopelijk zegt dat nu niks en gaat het nu wel goed goed馃崁 ik heb ook ...
Hebben ze niet aangegeven en wil er eigenlijk niet om vragen, die ene week. We mogen met 7+4

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinB-24

Hebben ze niet aangegeven en wil er eigenlijk niet om vragen, die ene week. ...
Vragen mag altijd, maar doe waar je jezelf Goed bij voelt. Heel veel succes, ik mag volgende week donderdag 馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Rebecca1111

Vragen mag altijd, maar doe waar je jezelf Goed bij voelt. Heel veel succes ...
Ooo leuk! Ik wens je een hele mooie echo :)

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

Pfff wat maak ik me een zorgen hier. Ik slaap al weken slecht, elk uur wak ...
Hier idem sinds gisteren 馃槼 Ben ook gelijk ongerust! (5+6)

4 jaar geleden

Zijn jullie ook zo moe? Ben 6 weken en heb een drukke baan(kinderopvang) en maak veel uren.. ben helemaal gesloopt savonds en kan zo smiddags ook slapen. Mijn vriend begrijpt dit niet en toont weinig begrip voor de moeheid馃檨

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Zijn jullie ook zo moe? Ben 6 weken en heb een drukke baan(kinderopvang) en ...
Wat vervelend dat hij het niet zo begrijpt. Maar ik denk veel vrouwen hier wel hoor. Ben zelf ook mega moe, ben nu zo ziek van de zwangerschap dat ik niet werk, doe geen fluit overdag en slaap nog steeds als een malle en zou gemakkelijk overdag een uurtje of wat kunnen slapen. Er is ook een zwangerschapskalender voor partners/mannen. Misschien iets voor hem?

4 jaar geleden

Ik heb nu al een aantal nachten veel last van dromen/Nachtmerries en slaap maar heel licht of niet... voor mijn gevoel meer niet dan wel 馃檲 in combinatie met dat ik heel erg moe ben en 0 energie heb is dit niet heel ideaal.. en ook een beetje last van restless legs geloof ik. Wie heeft hier nog meer last van of misschien tips?