36 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook veel last van de borsten. Ken je gevoel haha

4 jaar geleden

O!! Het is verschrikkelijk! Alles doet zeer! Mijn shirt eroverheen, mijn jas dichtdoen. Perongeluk ergens tegenaan staan. Alles! Merk wel hoe minder aandacht ik eraan geef (blijft pijn doen natuurlijk) hoe minder mijn focus er op licht dus hoe minder het opvalt.

4 jaar geleden

Zelfs al van wakker geworden 🤔

4 jaar geleden

Bij mij is alleen de linker tepel heeel gevoelig verder niet echt

4 jaar geleden

Ik heb ook veel last! Wel aan beide kanten.. met name bij de tepels, ook jeuk heel vervelend!

4 jaar geleden

Goeie tip heb het zelf ook al gedaan een niet bevuilde pamper in twee snijden, dus voor en achterkant elk 30 sec opwarmen in micro en op borst leggen elke borst ene ik verzeker je dat verlicht enorm de druk, geloofde het ook niet nu elke avond ritueel 👍

4 jaar geleden

Ik heb dat gisteravond heel erg gehad aan mijn rechterborst, heb het toen rustig gemasseerd en zo trok de pijn bij mij wel weg

4 jaar geleden

En hier ook... het doet vreselijk pijn alsof ik borstvoeding moet geven.

4 jaar geleden

al voordat ik wist dat ik zwanger ben heb ik zere borsten. Eigenlijk door die pijn in mijn borsten ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Helaas doen ze nog steeds pijn en ik ben bang dat de gedeurende zwangerschap niet weg gaat

4 jaar geleden

Ik ook. Enorm. Kan niet meer op mijn buik inslapen.. En sportbh aantrekken is een soort hel. Heb dit al sinds week 3 ofzo (nu wind week 6). Maar heb niet het idee dat ze grotwr worden ofzo..?🤔

4 jaar geleden

Ja, heb ik erg last van. Heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden maar nu blijft het pijnlijke. Kan mijn vriend niet meer een knuffel geven zonder de pijn. Ben er ook een keer van wakker geworden. Maar moet zeggen, valt nog wel mee te leven. Als ik niet beweeg voel ik het niet, alleen een BH aantrekken is wel vervelend 😂

4 jaar geleden

Vooral aan de zijkant ( rechts buitenkant ) doet het erg pijn, op een plek.. herkennen sommige dit ook? Vind het bijna eng .....

4 jaar geleden

Leeeuw, waarom vind je het eng?

4 jaar geleden

Heel erg last van gehad. De eerste 1,5 week voor nod tot nu. Ben nu 6+5 en het word nu wat minder ze zijn ook iets minder opgeblazen🙄. Begin eigenlijk gelijk zorgen te maken, sept missed abortion gehad op 11 weken vruchtje was 6+4 maar het schijnt te zijn dat je hormonen balans gaan vinden uiteindelijk en ook de pijn minder wordt..

4 jaar geleden

Vooral aan de zijkant ( rechts buitenkant ) doet het erg pijn, op een plek. ...
Jaaa vooral de buitenkanten!!! Eigenlijk de rand om je borst heen

4 jaar geleden

Vooral aan de zijkant ( rechts buitenkant ) doet het erg pijn, op een plek. ...
Waarom vind je het eng? Als ik weten mag

4 jaar geleden

Reactie op Ladyzinamor

Waarom vind je het eng? Als ik weten mag
Ben bang dat het dan niet door de zwangerschap komt maar nare ziekte of iets.. omdat ik dit zo niet herken, op een specifieke plek het voelt erg beurs aan.. het zal waarschijnlijk gewoon overbezorgdheid zijn, was dus benieuwd of iemand dit ook herkent

4 jaar geleden

Reactie op LouLove

Jaaa vooral de buitenkanten!!! Eigenlijk de rand om je borst heen
Ja dat voel ik ook! de rand van borst inderdaad, zo valt het wel mee... maar als een van mijn kinderen perongeluk op mij springen of ik druk er zelf op........ doet echt zeer!

4 jaar geleden

Ben bang dat het dan niet door de zwangerschap komt maar nare ziekte of iet ...
Oh dan begrijp ik het wel. Komt goed hoor.... wel vervelend maar het hoort erbij :(

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde.. eerdere (drie) zwangerschappen geen last van gehad! Geef jij altijd lang borstvoeding? Ik meestal een jaar.. dus misschien is dat ook een oorzaak?