36 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken het ook wel een beetje! Af en toe aan de zijkant super hard en gevoelig. Verder geen symptomen en ben vandaag 7 weken! Voelt idd als stuwing.. Vorige zwangerschap (tweeling) nooit gevoeld, pas na de bevalling!

4 jaar geleden

Hier ook veel pijn (en hard!) en ook al enorme groei. Ik heb van mijzelf al vrij grote borsten (cup E/F) maar pas nu al bijna niet meer in huidige bh's. Ik ben pas in week 5 dus hoop dat het niet op deze manier doorgroeit.

4 jaar geleden

Reactie op EvaT

Hier ook veel pijn (en hard!) en ook al enorme groei. Ik heb van mijzelf al ...
Oh haha, hier hetzelfde verhaal. Zelf zit nu in week 6 of 7.. nog wel pijnlijk maar niet meer groter volgens mij, m’n bh’s passen weer ‘normaal’. Hoop ook echt niet dat ze groter worden 😂

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken en lees overal over zere borsten maar voel tot nu toe zelf niks.. maak me daar wel een beetje zorgen om

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik ben 5 weken en lees overal over zere borsten maar voel tot nu toe zelf n ...
Ik heb dat nu ook niet bij de tweede had ik dat ook niet, zegt niks. Misschien komt het nog misschien helemaal niet. Ieder lichaam is anders.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik ben 5 weken en lees overal over zere borsten maar voel tot nu toe zelf n ...
Nergens voor nodig hoor. Het kan nog komen.. Mijne zijn ook niet zo gevoelig namelijk en ik zit in week 8.💕

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik ben 5 weken en lees overal over zere borsten maar voel tot nu toe zelf n ...
Ik voel ook nog niet zoveel, zeker niet met bh aan. Zonder bh voel ik wel constant mijn tepels 😅 dus die zijn wel gevoelig.

4 jaar geleden

Zere borsten + 3 weken kriebelhoest is een verschrikking🤣 hopelijk ben ik snel van de hoest af.

4 jaar geleden

Oh vreselijk😰 die van mijn doen al twee weken pijn pfff En niet alleen pijn, mijn linkerborst is opeens mega gegroeid (rechter ook maar minder) Heb dit weekend nieuwe bh’s gekocht want het deed zo veel zeer😅 heb wel hele fijne nu, van de hema (wireless tshirt bra) erg fijne en zachte👌🏻

4 jaar geleden

Was het maar waar dat ik gevoelige borsten had. Dan weet je dat er wat gaande is in de lichaam. Ik ben dus iemand die totaal geen symptomen hebt. Maakt mij heel onzeker

4 jaar geleden

Zere borsten + 3 weken kriebelhoest is een verschrikking🤣 hopelijk ben ik ...
Ooh dit is zo herkenbaar!😂

4 jaar geleden

Reactie op Ilona_1992

Oh vreselijk😰 die van mijn doen al twee weken pijn pfff En niet alleen pij ...
Bij mij precies hetzelfde! Alleen al 4 weken last inmiddels. Draag nu maar sportbh’s, meest comfi tot nu toe.

4 jaar geleden

Ja hier ook. Pijnlijke borsten was het eerste waar ik last van had. Ze zijn ook al wel gegroeid. Morgen even kijken voor andere bh's is niet comfortabel meer.

4 jaar geleden

Misschien rare vraag: tot gisteren waren mijn borsten nogal gevoelig. Vandaag niet meer. Moet ik me zorgen maken?

4 jaar geleden

Reactie op Heidi314

Misschien rare vraag: tot gisteren waren mijn borsten nogal gevoelig. Vanda ...
Hier hetzelfde! Mijn borsten waren voor mijn NOD al erg gevoelig. Vanaf 4/5 weken ineens niet meer, om vervolgens na een paar dagen weer in alle hevigheid terug te komen. Sinds deze week (ben nu 7+5) zwakt het weer af. Aangezien gevoelige borsten zo’n beetje mijn enige symptoom is (naast af en toe een vlaagje misselijkheid) maak ik me daar toch wel zorgen om. Maar ik lees overal dat je symptomen kunnen komen en gaan, dus we zullen gewoon af moeten wachten en genieten van het feit dat onze borsten weer aanraakbaar zijn 😉 Sterkte en geniet van je zwangerschap! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Heidi314

Misschien rare vraag: tot gisteren waren mijn borsten nogal gevoelig. Vanda ...
Nee je hoef je geen zorgen te maken! Ik had dat ook en dacht ooh nee, dalijk is het foute boel! VK contact gehad! En ze zegt dat het komen en gaan kan het zijn hormonen en die doe wat ze zelf willen! Geen zorgen maken!