16 Reacties

4 jaar geleden

Het zou zo maar eens kunnen idd. Schijnt wel weer een waterpokken uitbraak te zijn...bultjes zullen zich in rap tempo vermenigvuldigen

4 jaar geleden

Ik kan het niet zo goed zien maar dit ziet er indd uit als waterpokken me dochter heeft ze een paar maanden terug ook al gehad

VRIEND

4 jaar geleden

Zo ziet het er wel uit. Vroeg smeren met de koelende zalf van drleen arts schijnt te helpen. Havermout badje ook

4 jaar geleden

Lijkt er wel op inderdaad. Mij dochter heeft ze ook pas gehad. Ze verdubbelen snel. Tips: haal vast een lading zetpillen in huis en - als je een bad hebt - een zak met havermout. Wij hadden ook alexia foam tegen jeuk en littekens.

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Zo ziet het er wel uit. Vroeg smeren met de koelende zalf van drleen arts ...
Heb ik net gister een bestelling bij de Etos gedaan🤣 (zit hier geen in de buurt) Maar havermout heb ik gelukkig wel in huis, kan hij mooi vanavond in bad!

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Ik kan het niet zo goed zien maar dit ziet er indd uit als waterpokken me d ...
Hier werkte de menthol gel erg fijn trouwens

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Lijkt er wel op inderdaad. Mij dochter heeft ze ook pas gehad. Ze verdubbel ...
Ik ga straks op jacht naar zalf, havermout heb ik gelukkig nog wel in huis! Tot nu toe heeft hij er gelukkig nog geen last van, hoop dat we de jeuk minimaal kunnen houden😅 En goed handen wassen en hem een beetje uit de buurt van zijn broertje houden want die is nog maar 2 maanden😅

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op DanaSchurer

Heb ik net gister een bestelling bij de Etos gedaan🤣 (zit hier geen in de ...
Lekker bezig. Havermout uiteraard geen wondermiddel. Maar kalmeert t huidje. Helpt ook bij eczeem etc. Zelf doe ik het dan in een washandje en dan onder de kraan of in bad (=minder zooi haha)

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Lekker bezig. Havermout uiteraard geen wondermiddel. Maar kalmeert t huid ...
Jaaa dit deed ik ook inderdaad! Deed dat vanaf de eerste pokken. Mn vriend heeft het getest met zn eigen eczeem, vond het ook wel fijn 🤣

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Hier werkte de menthol gel erg fijn trouwens
Dit mag niet bij kinderen onder de 2 jaar gebruikt worden, misschien handig om te weten 😉

4 jaar geleden

Als het waterpokken zijn dan werkt Kidsclin mousse heel fijn!😃

4 jaar geleden

Reactie op Sanne321

Als het waterpokken zijn dan werkt Kidsclin mousse heel fijn!😃
Hebben wij ook gebruikt bij onze dochter, werkte erg goed inderdaad!

4 jaar geleden

Nageltjes kort houden voor het krabben :)

VRIEND

4 jaar geleden

En hoe gaat 't nu?

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

En hoe gaat 't nu?
Hij lijkt er nog steeds niet zoveel last van te hebben gelukkig! Wel erg aan het hoesten maar gelukkig ook geen koorts. Vandaag is hij wel lekker naar de opvang, maar daar heeft hij het ook opgelopen hahah, hopen dat hij daar niet ineens zn hele gezicht openkrabt😅

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft het net gedaan, gewoon alle plekjes regelmatig met sudocreme insmeren, drogen ze sneller in doordat er zink in zit. Echt aan te raden, geen zetpillen nodig gehad, heel weinig last ervan gehad