Zijn er ook Papa’s actief op deze forum???

Rannaaa
2 maanden geleden
Volgen
Ik heb mezelf maar even aangemeld hier op de app van 24 Baby om mezelf beter te ontwikkelen. En met zoveel topics leer je toch enorm.. maar zijn er net als ik ook papa’s actief hier op de app?? Groetjes Ranna
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Whoopiejeek
2 maanden geleden
Aankomende papa's mogen ook?😁
  • Rapporteren
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Bij groep staat ook een papa club. Daar zijn wat mannen actief volgens mij.
  • Rapporteren
Pablo
2 maanden geleden
Ik ook papa! En eerlijk.... Deze app slaat een beetje door in een vrouwen-app met alle vrouwen die vragen naar ervaringen van alle andere vrouwen en of er vrouwen in bepaalde regio's wonen.... Wij mannen mogen er toch ook zijn? En voor ons is het toch ook een spannende, onzekere en heerlijke periode...
  • Rapporteren
BloempjeXx
2 maanden geleden
Reactie op Pablo
Ik ook papa! En eerlijk.... Deze app slaat een beetje door in een vrouwen-app met alle vrouwen die vragen naar ervaringen van alle andere vrouwen en of er vrouwen in bepaalde regio's wonen.... Wij mannen mogen er toch ook zijn? En voor ons is het toch ook een spannende, onzekere en heerlijke periode...
Ga je gang. Er staat nml nergens dat papa's hier geen topic's mogen plaatsen. Tuurlijk kun jij je ook gaan mengen in alle overige. Wie weet slaat het dan door in een mannen app! Leuk en Succes 🍀🤰🏼🌸
  • Rapporteren
Pablo
2 maanden geleden
Reactie op BloempjeXx
Ga je gang. Er staat nml nergens dat papa's hier geen topic's mogen plaatsen. Tuurlijk kun jij je ook gaan mengen in alle overige. Wie weet slaat het dan door in een mannen app! Leuk en Succes 🍀🤰🏼🌸
En daar heb je volledig gelijk in... Maar voel me niet echt welkom als bijna elk topic begint met "hallo dames", "meiden, hebben jullie ook...", "zijn er ook moeders die....", etc...
  • Rapporteren
Donna1983
2 maanden geleden
Reactie op Pablo
En daar heb je volledig gelijk in... Maar voel me niet echt welkom als bijna elk topic begint met "hallo dames", "meiden, hebben jullie ook...", "zijn er ook moeders die....", etc...
Ik stuur mijn man ook direct door naar dit forum... Ik vind het juist top, waarom zouden vaders niet hun vragen en opmerkingen kunnen delen... 👍
  • Rapporteren
Wonder2020
2 maanden geleden
Reactie op Pablo
Komt voornamelijk denk ook een beetje omdat het veel over de lichamelijke klachten gaat, helaas hebben jullie daar geen last van anders had je met liefde wat van mijn misselijkheid gekregen 😇🤣 maar snap wel wat je bedoeld hoor, open vooral topics met vragen,angsten, etc.. etc..! Heel erg welkom! 🌸
  • Rapporteren
liro84
2 maanden geleden
Ik hier papa 2 be 🙂. Vind het leuk om week na week de evolutie te lezen wat er allemaal in dat buikje aan het gebeuren is.
  • Rapporteren
Maux
2 maanden geleden
Ja hoor hier is ook een toekomstige pappa. We zitten nu pas in de 8e week na een positieve ivf behandeling.
  • Rapporteren
Ivanos
2 maanden geleden
Hier nog eentje. 8+1, overmorgen de eerste echo
  • Rapporteren
Pablo
2 maanden geleden
Waarom is mijn avatar een vrouwen-icoontje zolang ik geen foto upload? Ik ben toch echt een man! Of is dit dan toch een vrouwenforum?
  • Rapporteren
Chefke
2 maanden geleden
Reactie op Pablo
Waarom is mijn avatar een vrouwen-icoontje zolang ik geen foto upload? Ik ben toch echt een man! Of is dit dan toch een vrouwenforum?
Dat is wel stom ja. Ik zou de redactie even mailen. Dat ze of een keuze toevoegen of een wat neutraler poppetje neerknallen.
  • Rapporteren
BloempjeXx
2 maanden geleden
Reactie op Pablo
😂nou het is dat je het zegt maar was mij niet opgevallen en kan mij er niet druk om maken. 😂
  • Rapporteren