7 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik volg qua tips voor je mee, enigste wat wij dus niet doen is pushen. Zo nu en dan plast en poept die op de wc en dan stopt het weer, wij zien het in de zomer wel. Mooi weer, dan kan die lekker in z'n boxertje rondlopen.

茅茅n maand geleden

Reactie op C hantal

Ik volg qua tips voor je mee, enigste wat wij dus niet doen is pushen. Zo n ...
Ik voel echt met je mee! Exacte hetzelfde! Ik hoop dat tips eraan komen!

茅茅n maand geleden

Als het straks wat mooier weer is, lekker buiten met alleen een onderbroekje aan en een potje in de tuin. Gaat vast 100x nog mis en kost een hoop natte onderbroeken. Maar hier hielp het de hemel in prijzen bij elke plas in het potje. En als je ziet dat hij plast snel op het potje zetten. Wellicht kun je bij elke plas nog een beloning doen van een snoepje of een chipje, of een sticker op een stickerkaart.

茅茅n maand geleden

Wij hadden sowieso vaste momenten voor we de deur uit gaan, voor het slapen gaan. Gecombineerd met een stickerkaart die hij zelf versiert heeft en stickers heeft uitgekozen. De eerste weken heb je de meeste ongelukjes tot ze het door hebben! Hier heeft hij af en toe nog een ongelukje maar dat komt omdat hij nu eigenwijs is en het denkt op te kunnen houden.. Helaas馃槀馃槄

茅茅n maand geleden

Ik volg even mee. Mijn oudste zoon vertikt het gewoon. Het leek een periode goed te gaan maar van het ene op het andere moment vertikt hij het gewoon weer om op de wc te plassen. Dinsdag heb ik om te kijken wat hij zou doen mijn jongste zoon een paar keer op het potje gezet. Hij heeft er uiteindelijk twee keer op geplast en heb ook voor mijn jongste zoon een stickerkaart gemaakt maar meer dan boos worden omdat zijn broertje twee stickers mocht plakken heeft het niks opgeleverd

茅茅n maand geleden

Mijn kleinzoon had er ook geen zin in. Alleen als hij naar bed ging en eruit kwam deed hij een plas op de pot. Maar zelf zeggen, echt niet, ook niet voor stickers. Tot hij op een dag zelf zei dat hij geen luier meer aan wilde. Vanaf die dag gaat het (bijna altijd) goed. 馃し馃徎

20 dagen geleden

Ik heb de zindelijkheid box gebruikt, ik geloofde hier eigenlijk niet in maar na een aantal positieve ervaringen van bekenden toch gedaan, ik heb dat met mijn zoontje gedaan in 1 week vakantie & het was een week heel intensief ermee bezig zijn maar wel heel gezellig en leuk om samen met hem te doen. Mijn zoontje plast en poept nu al ruim een halfjaar op de wc馃槉