26 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Evie01
Wij hebben deze gekocht en bevalt nu al super goed! Zit heerlijk en leuk da ...

Waar komt deze vandaan?
6 jaar geleden
Reactie op DoEi
Wel mee eens! werd hier later wel als voorleesstoel gebruikt.. Dus misschie ...
Klopt. Ik heb de stoel ook nauwelijks gebruikt voor voeden. Want het bed is comfortabel en warm.Wel nu voor voorlezen.
Bij de nieuwe baby's komt waarschijnlijk geen stoel in eerste instantie. Maar wel een bedje/matras, zodat een van ons even door kan slapen in ons bed.
6 jaar geleden
Wij hebben bij de eerste een pello van ikea gekocht. Veert lekker een beetje, maar wel stabiel. Weinig gebruikt om te voeden. Wel een tijdje voor de laatste fles. Daarna vooral gebruikt om voor te lezen voor het slapen gaan en later klom de kleine man er zelf ook op om te 'lezen' of spelen.
6 jaar geleden
Hier ook geen relaxte stoel om te voeden. Blijf 's nachts lekker in mn warme bed met de kleintjes en overdag gewoon op de bank met een voedingskussen. Hier dan ook geen ruimte die "opgevuld" moet worden, anders zou een voorlees/schommelstoel wel leuk zijn misschien. Wel ga ik voor in de woonkamer nog op zoek naar een lekkere plof-fauteuil denk ik....gewoon om lekker in te hangen samen. Dus ik lees ook even mee...
6 jaar geleden
Reactie op Evie01
Wij hebben deze gekocht en bevalt nu al super goed! Zit heerlijk en leuk da ...

Die hebben wij ook, maar dan in het grijs. We zijn er nu al heel blij mee! 😊

6 jaar geleden
Wij hebben een sta op stoel aangeschaft! Die kun je instellen hoe je wilt zitten / liggen. Dit omdat we ons eerste kindje niet in bed konden leggen want die begon dan direct te huilen en hield niet meer op totdat hij op mij lag. Ze zijn wat minder mooi en wat duurder maar wel ideaal!
6 jaar geleden
Die hebben wij ook, maar dan in het grijs. We zijn er nu al heel blij mee! ...

Waar heb je die vandaan