Hoi,
Voordat ik zwanger raakte slikte ik een sub-30 anticonceptiepil. Maar nu na de bevalling heb ik met deze pil veel tussentijds bloedverlies. Daarom heeft de huisarts mij nu mycrogynon 50 voorgeschreven. Dit moet ik minimaal 3 maanden proberen.
Hebben jullie ervaring met deze specifieke pil?
Het lijkt me best een zware. Hebben jullie veel last van bijwerkingen?
En is het normaal dat je meer tussentijdse bloedingen hebt na de bevalling?
Ik vind het spannend om eraan te beginnen.
Liefs
Dit heb ik ook, onze zoon is nu 4 maanden en het al voorbij moeten zijn zei mijn huisarts. Dus aanstaande maandag krijg ik een spiraal, omdat een zwaardere niet werkte.
Hoihoi, ik had deze pil als standaard pil en nergens last van (niet van de hormonen, geen bijwerkingen en het fijnst geen bloedverlies tussendoor). Hopelijk valt het bij jou ook mee. Succes!
Heb deze altijd al genomen en nooit ergens last van gehad. Laat binnekort een spiraaltje steken want elke dag een pil innemen durf ik wel eens te vergeten! :P
Ik heb deze ook een paar maanden geslikt.. zat altijd aan de microgynon 30 maar had ontzettend last van acne. Toen in overleg met huisarts overgegaan op de 50 alleen dit maakte geen verschil. Ben dus toen weer terug gegaan naar de 30 want dan wou ik liever niet zo'n zware pil. Nu voor het eerst na de bevalling een spiraal laten plaatsen en dat bevalt tot nu toe nog het beste.