12 Reacties

5 jaar geleden

Dit heb ik ook, onze zoon is nu 4 maanden en het al voorbij moeten zijn zei mijn huisarts. Dus aanstaande maandag krijg ik een spiraal, omdat een zwaardere niet werkte.

5 jaar geleden

Ik heb deze altijd gehad, maar geen enkele bijwerking gehad.

5 jaar geleden

Hoihoi, ik had deze pil als standaard pil en nergens last van (niet van de hormonen, geen bijwerkingen en het fijnst geen bloedverlies tussendoor). Hopelijk valt het bij jou ook mee. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Carolina1982

Ik heb deze altijd gehad, maar geen enkele bijwerking gehad.
Wat fijn om te horen! Ik heb altijd de 30 geslikt en daar had ik ook geen bijwerkingen, alleen nu elke keer bloedverlies.

5 jaar geleden

Reactie op KimStolk

Hoihoi, ik had deze pil als standaard pil en nergens last van (niet van de ...
Wat top! Ik hoop het ook. Ik lees ook wel veel drama. Maar het kan dus best meevallen.

5 jaar geleden

Heb deze altijd al genomen en nooit ergens last van gehad. Laat binnekort een spiraaltje steken want elke dag een pil innemen durf ik wel eens te vergeten! :P

5 jaar geleden

Ik had ook nergens last van, tot ik ermee stopte. Toen merkte ik pas wat de hormonen met je doen..

5 jaar geleden

Ik heb deze ook een paar maanden geslikt.. zat altijd aan de microgynon 30 maar had ontzettend last van acne. Toen in overleg met huisarts overgegaan op de 50 alleen dit maakte geen verschil. Ben dus toen weer terug gegaan naar de 30 want dan wou ik liever niet zo'n zware pil. Nu voor het eerst na de bevalling een spiraal laten plaatsen en dat bevalt tot nu toe nog het beste.

5 jaar geleden

Reactie op Sverean

Ik heb deze ook een paar maanden geslikt.. zat altijd aan de microgynon 30 ...
Okee maar je had geen extra last van de 50 ten opzichte van de 30? Ik ga het meemaken 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Pascalle92

Ik had ook nergens last van, tot ik ermee stopte. Toen merkte ik pas wat de ...
Snap ik ja, het is ook niet optimaal. Ik ben benieuwd of ik veel verschil ga ervaren ten opzichte van de 30. Anders switch ik gewoon weer!

5 jaar geleden

Reactie op Cap-24

Okee maar je had geen extra last van de 50 ten opzichte van de 30? Ik ga he ...
Nee hoor , verder geen extra klachten daarvan gehad