25 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb 29e mijn eerste echo ben dan 7+4

4 jaar geleden

Ik heb die 5 februari. Ben dan 7+3 weken

4 jaar geleden

Ik heb 6 februari 1e echo, ben dan 8+2

4 jaar geleden

Jullie zijn dus al wat verder! Met hoeveel weken hebben jullie de verloskundige gebeld?

4 jaar geleden

Ik de 27ste en dan ben ik 6 weken en 5 dagen (als het goed is) ik begrepen dat de telling na een echo nog al eens bijgeschroeft wordt 😛

4 jaar geleden

Met een medische achtergrond kun je in ziekenhuis vaak al vanaf 6 weken terecht. Anders even bellen morgen?

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is de 24ste en dan ben ik als het goed is 6+6

4 jaar geleden

Ik heb de dag nadat ik het wist meteen gebeld om me aan te melden en een afspraak voor de echo en intake te maken

4 jaar geleden

Ik heb de 30e mijn eerste echo, dan ben ik 7+1 , en ik vind het super spannend🤗

4 jaar geleden

Ik ben ook totaal onverwachts zwanger geraakt. Ik heb de huisarts gebeld ( omdat ik de eerste weken van de zwangerschap zware medicatie slikte ). Ik kon 2 dagen later in het ziekenhuis een echo maken, om te kijken hoe ver ik was. Dit was vorige week en toen was ik 5 weken zwanger. Het was erg pril, je zag nog niet viel een ook geen hartje. Ik heb op aanraden van het ziekenhuis toen een verloskunde praktijk gezocht en gebeld en hun het verhaal voorgelegd. Ik heb mijn volgende echo de 28ste, ik zal dan ongeveer 8 weken zwanger zijn en dan kunnen we het hartje ook zien. Als ik jou was, zou ik gewoon een praktijk uitzoeken die je fijn lijkt en bellen en even je verhaal vertellen. Veel succes, en gefeliciteerd! Xx

4 jaar geleden

Doordat ik eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb gehad bel ik meteen ziekenhuis en bij beide had ik een echt bij ruim 5 weken. Nu weer zwanger en ga ik naar verloskundige voor echt met 6.3 weken. Ik zou gewoon bellen en zeggen dat j je ongerust maak en door je achtergrond graag snel een echo wil hebben. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Vanaf 7 weken kun je pas een kloppend hartje zien. In principe wordt de eerst echo gepland rond je 11de week gepland dan is het eerste trimester bijna om en is er meer zekerheid over het behoud van je zwangerschap. De meeste miskramen (weer niet precies %) vinden plaats in het eerste trimester. Dus ja... je koopt geen zekerheid met de vroege echo's.. ik snap het gevoel wel.. vind het zelf ook lastig om zo lang te wachten. Toch maar vertrouwen hebben in de natuur 🍀

4 jaar geleden

Ik heb de 27ste mijn eerste echo. Verwachting is dat ik dan net 6 weken zwanger ben. Ik heb een vroege controle ivm mijn miskraam paar maanden terug. Spannend allemaal he!

4 jaar geleden

Reactie op Vrouwtje-theelepel

Doordat ik eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb gehad bel ik me ...
Bij een medische indicatie ligt het inderdaad anders! Maar je houdt dat issue met vroege echo's dat het de eerste x er goed uit ziet en de tweede x is het ineens mis is 😥

4 jaar geleden

Morgen (20 jan) dan 6 weken+1 heel vroege echo ivm hormoonstimulatie en opvolging. Hopelijk een kloppend hartje te zien🤞🥺

4 jaar geleden

Heb je een te snel werkende of trage schildklier? &gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op TanisRozenblad

Bij een medische indicatie ligt het inderdaad anders! Maar je houdt dat is ...
Ja idd heb ik ook gehad. Maar kan mij zo voorstellen dat je door bepaalde omstandigheden het toch fijn vind om iets te kunnen zien. Want bij zo een vroege echt zie je ook echt vrij weinig natuurlijk maar ja er zijn veel mensen die toch hun rust er in vinden door wat er in het verleden is gebeurd. Maar ik begrijp wat je zegt, daar heb je gelijk in ook.

4 jaar geleden

Reactie op Valerie2020

Met een medische achtergrond kun je in ziekenhuis vaak al vanaf 6 weken ter ...
Ga gelijk morgen om 08:00 bellen!

4 jaar geleden

Heb je een te snel werkende of trage schildklier? &gefeliciteerd!
Een te trage! Weet het sinds 2013, maar heb de laatste anderhalf jaar niks geslikt en voelde mij ondanks het niet slikken van medicatie goed. In december toch laten prikken omdat de kinderwens begon te kriebelen, en toen bleken mijn waardes niet eens zo heel slecht te zijn, dus ik ben heel benieuwd wat de internist nu gaat zeggen! Slik in ieder geval nu 125 Tyrax

4 jaar geleden

Reactie op Baby20200

Ik ben ook totaal onverwachts zwanger geraakt. Ik heb de huisarts gebeld ( ...
Dankjewel!! Ga ik zeker doen!