Zwanger en gelijk naar de internist..

jvds
5 maanden geleden
Volgen
Hoihoi, Afgelopen donderdag zijn wij er achter gekomen dat ik zwanger ben! (ClearBlue gaf 1-2 aan, begreep dat het dan 3-4 weken zwanger is maar als ik even alles terug reken ben ik nu ruim 4 weken zwanger) Het was niet helemaal gepland maar meer dan welkom, zeker omdat ik een medische achtergrond heb waarbij het niet zomaar vzs is dat je zwanger kunt raken, erg dankbaar dus! Ik vind het wel allemaal heel spannend! Nu heeft de huisarts mij gelijk naar de internist verwezen maar ik zou zo graag een echo krijgen om te kijken of er daadwerkelijk iets zit en of het op de goede plek ligt, met hoeveel weken hebben jullie je eerste echo?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
25 reacties
jvds
5 maanden geleden
Doordat ik eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb gehad bel ik meteen ziekenhuis en bij beide had ik een echt bij ruim 5 weken. Nu weer zwanger en ga ik naar verloskundige voor echt met 6.3 weken. Ik zou gewoon bellen en zeggen dat j je ongerust maak en door je achtergrond graag snel een echo wil hebben. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ga ik doen! Dankjewel!
  • Rapporteren
Gliss
5 maanden geleden
Hoihoi, ik heb geen eigen schildklierfunctie meer en slik ook thyrax (150), zodra ik zwanger ben moet ik 25 er bij nemen en de eerste werkdag de internist bellen. Dat heeft ze me 100x op het hart gedrukt, dus weet ik zeker. Vanmorgen positieve test, morgen hang ik aan de telefoon :)
  • Rapporteren
S89
5 maanden geleden
Reactie op tinneke-24
Morgen (20 jan) dan 6 weken+1 heel vroege echo ivm hormoonstimulatie en opvolging. Hopelijk een kloppend hartje te zien🤞🥺
Gaat vast goed komen!! Wat zou je uitgerekende datum zijn??
  • Rapporteren
Evivd
5 maanden geleden
Met 9+4 intake vk (3feb), maar nog geen echo. Die maken ze rond de 11e week staat er, maar heb ik dus nog geen datum voor. Nog even geduld hebben dus. Ook voordat we dan wat kunnen vertellen. Wil het toch wel eerst even zien. Maar goed, als we het dan zien, is er hopelijk ook meer te zien.
  • Rapporteren
jvds
5 maanden geleden
Reactie op Gliss
Hoihoi, ik heb geen eigen schildklierfunctie meer en slik ook thyrax (150), zodra ik zwanger ben moet ik 25 er bij nemen en de eerste werkdag de internist bellen. Dat heeft ze me 100x op het hart gedrukt, dus weet ik zeker. Vanmorgen positieve test, morgen hang ik aan de telefoon :)
Oh wat super! Gefeliciteerd!
  • Rapporteren