69 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op yanam-24

Wat fijn dat je kon stoppen zeg!!! Ja ik denk ergens dat er wel een verbin ...
Ja heel fijn! Het is echt rommel! Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat!! Wat een ellende die Thiosix! Ja ik geloofde er dus niet in maar het heeft het tegendeel bewezen. Ik ben er echt heel blij mee! Verder met de zwangerschap wel alles goed? Geniet ervan!

4 jaar geleden

Reactie op Laura Bruisten

Ja heel fijn! Het is echt rommel! Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat ...
En oja k kan gewoon alles weer eten van ongezond tot gezond! Pizza en alles gaat gewoon weer zonder problemen * tuurlijk kijk ik er nu wel beetje mee uit natuurlijk maar het kan wel!*

4 jaar geleden

Reactie op yanam-24

Mama compleet is toch juist voor de zwangerschap? Waarom zou je deze niet m ...
Ik had het over de supplementen die ik noemde, niet die jij neemt

3 jaar geleden

Hoe gaat het hier? Week 33+4 nu en darmen zijn helemaal van streek hier. Of het de warmte is of iets anders.. zit te vaak op het toilet en houd enorm veel vocht vast. Kindje in stuit helpt ook niet mee vrees ik. Iemand tips?

3 jaar geleden

Hi! Ik heb ongedefinieerde colitis sinds 3 jaar. Mocht eind vorig jaar ook zwanger worden en nu 35 weken. Helaas sinds het begin van de zwangerschap hele actieve darmen, gebruik salofalk mesalazine en heb drie keer een endoscopie gehad tijdens de zwangerschap vanwege te veel activiteit en galsteen aanvallen. Vocht houd ik gelukkig niet zo heel erg vast, maar zit inderdaad met dit weer vaker op het toilet dus hoop dat het daar aan ligt.

3 jaar geleden

Reactie op xmrsbosman

Hi! Ik heb ongedefinieerde colitis sinds 3 jaar. Mocht eind vorig jaar ook ...
Ik hoop het ook voor jou dat dit het wel is en dat je nog een fijne zwangerschap hebt!

3 jaar geleden

Hier ziekte van Crohn, maar vind eigenlijk dat je die 2 met zwangerschap niet echt kan (en mag vergelijken). Crohn gaat vaak in Remissie en CU leeft vaak op. Dit is wel de MDL arts mij vertelde. Wat ik wel kan zeggen is dat ik Azathioprine en Humira heb gebruikt. Humira moest ik mee stoppen toe we zwanger wilde worden, ook ivm borstvoeding. Azathioprine slik ik nu nog wel. Begin van de zwangerschap enorm last van obstipatie gehad. Iom de mdl als met de gynaecoloog hebben we dit vrij snel onder controle kunnen krijgen. Nu ben ik 37 weken zwanger en meer aan de diarree, mogen ook spanning en warme weer. Nog even klein dingetje. Wij zijn zwanger geworden dmv IVF mede ook door de operaties mijn eileiders verkleefd waren.

3 jaar geleden

Dag dames! Hier 33 weken zwanger van eerste kindje, een meisje. In februari was mijn ontsteking zo hoog dat er besloten is door mdl aan infliximab te gaan, nu 1 x in de 8 weken. Sinds dien zijn mijn waardes nooit zo laag geweest!! Purinetol en thiosix reageerde ik méga slecht op! Moet de infliximab helaas wel gehele zwangerschap gebruiken waardoor de kleine goed in de gaten gehouden wordt (wel een voordeel). Ik ga mee doen aan de petit studie zodat er wat meer bekend wordt betreft medicijn & zwanger zijn en ons immuunsysteem. Iemand ook deze medicijnen? Midden aug weer ontlasting inleveren, ben benieuwd.

3 jaar geleden

Reactie op yanam-24

Dag dames! Hier 33 weken zwanger van eerste kindje, een meisje. In februari ...
Hoi, ik heb vorige week dinsdag mijn laatste infuus gehad. Ik slik nog wel azathioprine. Mijn waardes zijn niet de hele zwangerschap perfect geweest een beetje heen en weer. Ik ben nu 34 weken. Ik heb wel weer buikpijn.