Zwanger

Bibi1993
3 maanden geleden
Volgen
Ik vraag me af he.. Ik ben nu 6+1 dagen zwanger. Ik heb geen ovulatie gevoeld.. Geen innesteling gevoeld.. En geen innesteling bloeding gezien. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan πŸ˜…πŸ˜… Want nu kan ik niet voor mezelf uitrekenen wat voor cyclus ik had. Enige wat ik weet is de laatste dag van mijn menstruatie.. En oja.. Door het ziekenhuis traject IUI is mijn cyclus super onregelmatig geworden πŸ™†πŸ€”
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
IrishCoffee90
3 maanden geleden
Haha ik ben bang dat dit best normaal is. Ik heb dit x niks gevoeld, vorige 2 zwangerschappen ook niet. En de 2e was zelfs een tweeling. De een voelt dit wel, de ander niet. Mijn cyclus is sowieso on regelmatig, dus gewoon afwachten tot de echo om te bepalen hoe ver ik ongeveer ben πŸ˜… en dat duurt zoooooo lang!
  • Rapporteren
Cynthevla
3 maanden geleden
Volgens mij word het uitgerekend vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ik voel ook nooit wanneer ik ovuleer. Dus zou mij er niet zo druk om maken. Als je je eerste echo krijgt hoor je hoeveel weken je precies bent :)
  • Rapporteren
Kramertje83
3 maanden geleden
Ik heb ook nooit iets gevoeld. Is echt per persoon verschillend.
  • Rapporteren
ellekew
3 maanden geleden
Dit is niet raar hoor! :) Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook niets gemerkt. Bij deze had ik wel licht bloed verlies.
  • Rapporteren
Somaya
3 maanden geleden
Ik voel ook niks. Hou enkel bij wanneer ik ongesteld word. Dus bij een positieve test kon ik precies rekenen hoeveel weken ik was. Ze rekenen vanaf 1e dag van je laatste menstruatie.
  • Rapporteren
MarCha-24
3 maanden geleden
Ik voelde het ook nooit. Maar volgens mij is het inderdaad zo dat het vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie gerekend wordt. Je kunt hierover onder andere lezen op Ouder van Nu en bij 24 baby kun je de weken volgen vanaf week 1 en wat er met je gebeurd. Ook verklaren ze waarom je als je menstrueert al β€˜zwanger’ bent..
  • Rapporteren
Daarom
2 maanden geleden
Ik zit met het zelfde probleem. Mijn laatste menstruatie was 3 maand geleden met provera! πŸ˜… Ik moest mijn eisprong met ovitrelle opwekken en spoot gonal f. Toen ik de ovitrelle heb gezet ben ik gestart met ovulatietesten. Hieruit kwam dat het eitje 29-12 is gesprongen. (niet gevoeld) ook geen innestelingsbloeding gehad. Vorige week zaterdag een cb gedaan, die gaf aan 1 - 2 dus ik ga er van uit dat ik nu 5 weken zwanger ben. 11-2 heb ik echo in het zkh. Ben heel benieuwd! 🀞🏻
  • Rapporteren