Zwangere dames in Den Haag?

LiesMommyToBe
één maand geleden
Volgen
Hai iedereen! Ik ben Lies, 28 jaar en 12 weken zwanger van mijn eerste. Ik woon sinds een paar jaar in Den Haag maar ik heb nog niet echt een groot netwerk.. Een lieve man :) maar familie en vrienden wonen allemaal in Groningen, wat soms wel moeilijk is. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere zwangere dames die in Den Haag wonen en open staan voor een nieuwe vriendschap! Misschien bestaat er al een soort groep dames die contact onderhouden? Ik zou graag meedoen :)! Groetjes! Lies
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
nadine05
één maand geleden
Hoi 😊 Ik woon in leidschendam en heb ook nog geen grote community. Zou het heel leuk vinden om een keer te ontmoeten en ervaringen te delen 😊 Grt nadine
  • Rapporteren
LiesMommyToBe
één maand geleden
Reactie op nadine05
Hoi 😊 Ik woon in leidschendam en heb ook nog geen grote community. Zou het heel leuk vinden om een keer te ontmoeten en ervaringen te delen 😊 Grt nadine
Hi Nadine! Thanks voor je reactie! Het lijkt me leuk om te praten en een keer af te spreken! Volgens mij kan je op deze site helaas geen privé bericht sturen met een telefoonnummer oid, heb je toevallig ook een account op babybytes? Dan kan ik je een privé bericht sturen! Groetjes!
  • Rapporteren
Vlo
één maand geleden
Reactie op LiesMommyToBe
Hi Nadine! Thanks voor je reactie! Het lijkt me leuk om te praten en een keer af te spreken! Volgens mij kan je op deze site helaas geen privé bericht sturen met een telefoonnummer oid, heb je toevallig ook een account op babybytes? Dan kan ik je een privé bericht sturen! Groetjes!
Ik woon in Leiden, op een kwartiertje met de trein naar den haag centraal of den haag holland spoor. Ik ben 29 en 10 werken zwanger van mijn eerste!
  • Rapporteren
nadine05
één maand geleden
Reactie op LiesMommyToBe
Hoi nee helaas niet maar ik geerntet je even Mijn Facebook Account misschien lukt het ons zo? Nadine Slh Groetjes nadine 😊
  • Rapporteren