21 Reacties

5 jaar geleden
Hallo Ilona, bij mij groeien ze ook snel en ik koop nu nog normale bh's bij de zeeman steeds een maat groter. Deze is 5 of 7 euro dus dat doet minder pijn in mijn beurs haha. Voedingsbh's moet je echt pas op het einde kopen dan weet je je maat. Kun je altijd nog bestellen als je bevallen bent. 😊

5 jaar geleden
Ik heb bij prenatal meegroei bh's gekocht ipv een voedingsbh. Ik denk dat ik 2 cupmaten omhoog ben gegaan en ze passen nog steeds er staat ook een handig schema tussen de foto's welke maat je moet nemen die bij jou zou moeten passen. Tot zover ben ik erg tevreden :)!
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/carriwell-meegroei--en-voedingsbh-padded-1034780010.html?dwvar_1034780010_kleurnaam_60=Black&cgid=21#prefn1=soort_product&prefv1=BH&start=13&sz=12.

5 jaar geleden
Reactie op Vlinders-24
Hallo Ilona, bij mij groeien ze ook snel en ik koop nu nog normale bh's bij ...
Dit doe ik idd ook, ze hebben echt wel fijne van katoen die ook comfortabel zitten. Geen prikkende beugels. En kun je ook gewone voorgevormde kopen. Heb je nog enigszins normaal uitziende bhs aan 😜 ik heb ook een comfortabele, dure maar daarin zien mn borsten er ook helemaal platgedrukt uit. Icm een groeiende buik is dat ook niet echt top 😂

5 jaar geleden
Ik heb deze van de hema, geven nog wel wat vorm en steun (https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/padded-bh/padded-t-shirt-bh-zonder-beugel-micro-extra-soft-groen-1000011720.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw17n1BRDEARIsAFDHFewC9CeLyVfrmuTI_m9_XvrRlHohtkGyBvomHZZ-3N_v7FyMANdG2iwaAsCmEALw_wcB ) Met verlengstukjes (bijvoorbeeld van Zeeman) kan je soms ook nog ruimte winnen

5 jaar geleden
Reactie op Toosje1
Dit doe ik idd ook, ze hebben echt wel fijne van katoen die ook comfortabel ...
Haha ja de meeste voedingsbh's en meegroeibh's vind ik niet heel charmant. Dus zolang het kan houd ik het op die van de zeeman 😋

5 jaar geleden
Reactie op Annika95
Ik heb bij prenatal meegroei bh's gekocht ipv een voedingsbh. Ik denk dat i ...
Deze zitten inderdaad heerlijk. Het probleem bij mij is echter dat ik hier ook al uitgegroeid ben. Merk gewoon dat ze heel strak beginnen te zitten en ze geplet worden. Dus niet meer zo comfortabel. Dus moet nu weer op zoek naar een andere. Ik begon voor mijn zwangerschap met een E-cup inmiddels ben ik alweer 2 cupmaten meer (G/H-cup). Ben nu 19 weken en ze groeien nog steeds dus als iemand tips heeft voor grote cupmaten, heel graag! Met een kleine omtrek(75) en grote cupmaat is toch weinig in de vinden moet ik zeggen.

5 jaar geleden
Zoooo herkenbaar! Echt Meloenen, van de een op andere dag lijkt wel... Beugels trek ik ook niet langer, dus heb deze besteld van de HM van €13. Zit echt goddelijk! Nu hopen dat het even klaar is met de groei, dan kan ik er voorlopig plezier van hebben haha!
Oh ja! Dat kanten randje maakt hem net even wat af qua sexy look 😌

5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht: https://www.bhsupport.nl/lingerie/bh/zwangerschap/anita-zwangerschaps-bh-basic-zwart/
Erg fijn voor de grotere cupmaat, geven steun, maar hebben toch ruimte om mee te groeien.
Wat ik wel gedaan heb is laten meten bij de lingeriezaak welke maat ik het beste kon nemen. Ik moest met 9 weken al nieuwe bh’s namelijk. En ging van 75E naar 90E. Terwijl ik steeds via internet grotere cupmaten bestelde en dat zat steeds niet goed, dus weer terug gestuurd.
Heb ondertussen verschillende merken gehad (dus helaas wel veel geld uit gegeven), maar ik heb echt steun nodig en die van Anita geeft dat het beste en groeit mee.
Ga er van de week nog 1 bestellen dan heb ik 2 die echt goed zitten.

5 jaar geleden
Reactie op Popperob
Ik heb de hema bh zonder beugel en ben er tevreden mee voor 15 euro.. 😅
Deze heb ik ook in verschillende maten. Wel voorgevormd maar geen beugel. Ideaal, zit fijn en het ziet er nog mooi uit ook 😉

5 jaar geleden
Reactie op JannekeRJ
Deze zitten inderdaad heerlijk. Het probleem bij mij is echter dat ik hier ...
Ik begon met een 70G en kan me wel voorstellen wat je bedoeld inderdaad. Ze zitten wel meer op elkaar geduwd dan aan het begin toen ik ze kocht. Het doet me een beetje denken aan als k voor de zwangerschap een sportbh droeg maar ik vind het persoonlijk niet zo storend.