Zwangerschaps jeans tips?! πŸ‘–

jvds
18 dagen geleden
Volgen
Hii, Ik ben op zoek naar fijne jeans voor tijdens de zwangerschap. Ik heb er al een binnen van Mamalicious maar de buikband is nog te groot en de broek zakt af... ook zit er een verschrikkelijke draaipijp in. Broeken van Noppies heb ik ook al geprobeerd maar deze waren helaas ook niet mijn ding.. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar lekkere stretch skinny jeans die goed aansluiten (dus niet met te wijde pijpen of lelijke kontzakken waardoor het lijkt als of je helemaal geen kont meer hebt). Ik ben lekker kieskeurig en het stond op de planning om gister gewoon verschillende winkels af te struinen, maar aangezien Corona toch wel de overhand neemt bestel ik liever online dus tips zijn van harte welkom! Ik ben nu 12 wk en 4 dagen, en normale jeans gaan nu niet meer... zit gewoon niet lekker meer. Heb normaal gesproken maatje: 26/30 - 27/30 - 26/32 - 27/32. Alvast bedankt!!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Dominique36
18 dagen geleden
Broeken van de lidl zitten erg lekker! Ik ben nu 11+5 en draag ze ook.
  • Rapporteren
Lauwtje-24
17 dagen geleden
Ik heb een skinny stretchbroek van de hm. Zit comfortabel en ook mooi, met echte kontzakken. Gewoon eigen maat, aanrader!
  • Rapporteren
Ceciliaaa
17 dagen geleden
Reactie op Dominique36
Broeken van de lidl zitten erg lekker! Ik ben nu 11+5 en draag ze ook.
Ik heb ze van de week ook gekocht! Prima broeken inderdaad! Ze zijn alleen iets te lang of ik ben te kort πŸ˜‰ (1.64) De leggings zitten trouwens ook heerlijk 😊
  • Rapporteren
Gouds
17 dagen geleden
Ik had toen een keer bij koppies gekocht, duur.. En heb er ook spijt van. Ik hoop nu altijd bij h&m. Want ze hebben ook echt kleine maten en skinny en ook nog goedkoop.
  • Rapporteren
ellenv-25
17 dagen geleden
Ik heb ook die stretch van de h&m en zit super! Ik ben 1.62 en daar hebben ze ook een petite versie dus de lengte is ook nog eens perfect voor mij!
  • Rapporteren
Dominique36
17 dagen geleden
Reactie op Ceciliaaa
Ik heb ze van de week ook gekocht! Prima broeken inderdaad! Ze zijn alleen iets te lang of ik ben te kort πŸ˜‰ (1.64) De leggings zitten trouwens ook heerlijk 😊
Ja ik ben 1.69 en zijn prima πŸ˜€
  • Rapporteren
berhiti
15 dagen geleden
Als je geen kont hebt zou ik Lidl broeken aanraden super kort
  • Rapporteren
Claudia I
15 dagen geleden
Ik heb een skinny van Asos: maternity Ridley. Die heeft een lage buikband en draag ik sinds 12 weken zwangerschap. Hij zit echt heerlijk :-)
  • Rapporteren
Fwalhof
14 dagen geleden
H&M echt een aanrader, fijne broeken en niet te duur. Ook de panty’s zijn super
  • Rapporteren
vonne-24
13 dagen geleden
Lidl broeken hebben veel stretch. Vre-se-lijk. 5 minuten aan en ze zakken van m’n kont 😩
  • Rapporteren
Kimberleyy
20 uur geleden
Ik heb de broeken van de H&M ze zitten geweldig!
  • Rapporteren