Zwangerschaps kleding?

Noelle-25
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal ik ben 5wk en 1 dag nu al mega opgezette buik broeken zitten niet meer lekker en passen niet meer. Nu wil ik zwangerschaps kleding gaan aanschaffen maar geen idee waar. Heel veel sites al afgezocht. Kan nog niet veel leuks vinden. Waar hebben jullie ze vandaan?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Roosje2020sept
2 maanden geleden
H&m! Bij mijn vorige zwangerschap gekocht! Zitten heeeerlijk! En gewoon aantrekken als je nu last van je buik hebt!
  • Rapporteren
Kaboutri
2 maanden geleden
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook vrij snel (wnr ik zo'n 8 weken was) een zwangerschapsbroek gekocht omdat ik de knoppen niet meer verdroeg. Nu (+- 7 weken) draag ik al zo weinig mogelijk broeken of met het trucje van een elastiekje rond je knop. Zou je ook kunnen proberen. Ik probeer er wel nog voor te zorgen dat mijn rits sluit...
  • Rapporteren
Noelle-25
2 maanden geleden
Reactie op Kaboutri
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook vrij snel (wnr ik zo'n 8 weken was) een zwangerschapsbroek gekocht omdat ik de knoppen niet meer verdroeg. Nu (+- 7 weken) draag ik al zo weinig mogelijk broeken of met het trucje van een elastiekje rond je knop. Zou je ook kunnen proberen. Ik probeer er wel nog voor te zorgen dat mijn rits sluit...
Zelfs dat zit al niet meer lekker 😅😅
  • Rapporteren
EvNS
2 maanden geleden
De broeken van Noppies en Supermom zijn perfect! Hebben een verstelbare bellyband zodat je deze in het begin strakker kunt dragen en later in de zwangerschap losser kan maken. Kwaliteit is ook echt top, hele zwangerschap veel plezier van. Zeker een aanrader!
  • Rapporteren