Zware krampen.

Marlies W
5 maanden geleden
Volgen
Hallo, ik ben nu ongeveer 6 weken, volgende week maandag moet ik naar de gynaecoloog en weet ik het precies hoe ver ik ben. Ik heb nu dagelijks ongeveer 2 maal last van zware krampen dat ik toe lig van de pijn. Zijn er nog die dit hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
WilmaMaat
5 maanden geleden
Ja dit kunnen je darmen zijn die beetje opgezet raken omdat die plaats moeten maken voor je baarmoeder, en ook van bandenpijn kan je nu al last hebben omdat die zich langzaam gaan uitrekken. Ik heb er ook last van, had het al voor mn nod, dus toen kreeg ik het vermoeden dat ik wel eens zwanger kon zijn.
  • Rapporteren
Marlies W
5 maanden geleden
Reactie op WilmaMaat
Ja dit kunnen je darmen zijn die beetje opgezet raken omdat die plaats moeten maken voor je baarmoeder, en ook van bandenpijn kan je nu al last hebben omdat die zich langzaam gaan uitrekken. Ik heb er ook last van, had het al voor mn nod, dus toen kreeg ik het vermoeden dat ik wel eens zwanger kon zijn.
Dan hopen we dat het rap voorbij gaat niet fijn tijdens het werken.
  • Rapporteren
WilmaMaat
5 maanden geleden
Nee is inderdaad niet fijn. Ik werk als gastouder in ons eigen huis dus ik kan wel lekker op de bank gaan zitten als het echt eveb niet gaat dat is wel fijn!
  • Rapporteren
Marlies W
5 maanden geleden
Reactie op WilmaMaat
Nee is inderdaad niet fijn. Ik werk als gastouder in ons eigen huis dus ik kan wel lekker op de bank gaan zitten als het echt eveb niet gaat dat is wel fijn!
Ik ben onthaalmoeder dus valt wel niet op naar andere toe maar de kindjes moeten soms eens wachten als het opkomt. Nu kan wel zitten als ik wil.
  • Rapporteren