19 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even mee.😊

4 jaar geleden

Ons kindje draagt die gewoon al sinds 10-11 kg. Ging prima. En als je dat niet fijn vindt zou ik gewone zwembandjes doen.

4 jaar geleden

Ons kindje draagt die gewoon al sinds 10-11 kg. Ging prima. En als je dat n ...
Oh ik was ook aan het twijfelen om er eentje aan te schaffen. Officieel is ons meisje ook te licht. We gaan binnen nu en een paar maanden twee keer naar de zon. Heeft het dan meerwaarde ten opzichte van normale bandjes?

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Oh ik was ook aan het twijfelen om er eentje aan te schaffen. Officieel is ...
Heb geen gewone bandjes geprobeerd haha dus kan het niet helemaal vergelijken maar die gewone bandjes gebruikte ik vaak voor de kinderen op mijn werk en die gingen vaak niet goed aan of af, iedereen zit er met z’n mond aan om op te blazen, heb je ze nodig zijn ze lek en als een kind ze af wil doet hij ze zelf redelijk makkelijk af. De puddle jumper is van een soort foam dus nooit lek, te leeg of te strak. Er zit een band om de buik dus ze kunnen hem zelf nooit af doen en per ongeluk af gaan lukt ook niet. De drijfkracht is heel goed. En een leuke vrolijke print erop. We blijven wel continu bij ons kindje en hebben hem ook altijd wel met 1 hand vast, weet niet hoe dit met zwembandjes zou zijn maar ons kindje heeft nog niet de balans om zelf te blijven drijven met de Puddle jumper. Maar denk dat elke ouder er op deze leeftijd nog heel dicht bij blijft in diep water dus dat is wel logisch ☺️

4 jaar geleden

Wij mochten de puddle jumper laatst uittesten in het zwembad van het personeel en werkt super! Je kan ze via BOL kopen of bij Decathlon.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Wij mochten de puddle jumper laatst uittesten in het zwembad van het person ...
Decathlon is wel een iets andere toch? Zag hier laatst kindjes mee in het zwembad.

4 jaar geleden

Bandjes van Aqua Rapid! Meerdere vriendinnen hebben ze na mij aangeschaft en allemaal enthousiast. Ze zijn van schuim en lucht, hij draagt ze al vanaf 1 jaar en zwemt het hele zwembad alleen door.

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Bandjes van Aqua Rapid! Meerdere vriendinnen hebben ze na mij aangeschaft ...
Ik heb deze besteld! Verwachte levertijd over 3 weken. Ben heel benieuwd wat hij ervan vindt!

4 jaar geleden

Wij gebruiken gewone bandjes (decatlon) en dat gaat prima (10/11kg) eerste keer even oefenen en als ze het dan door hebben is het een groot feest om zelf te kunnen zwemmen :)

4 jaar geleden

Reactie op Anne2

Ik heb deze besteld! Verwachte levertijd over 3 weken. Ben heel benieuwd wa ...
Haha ook besteld, vond ze wel duur en hebben al een puddlejumper dus hoop dat ze fijn ziin 😂

3 jaar geleden

Toevallig hebben we deze pas bij Decathlon gekocht voor onze dochter . 16 EU volgens mij maar gaat ze nog wel even plezier van hebben. In meerdere kleuren verkrijgbaar. 🌞

3 jaar geleden

Haha ook besteld, vond ze wel duur en hebben al een puddlejumper dus hoop d ...
Ik heb vandaag gebeld omdat ik online zag dat ze weer op voorraad zijn. Ze gaan alle orders nu na en het wordt verstuurd👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Anne2

Ik heb vandaag gebeld omdat ik online zag dat ze weer op voorraad zijn. Ze ...
Ik heb ze binnen! Ben benieuwd. Hebben eigenlijk de puddle jumper al maar na die foto op dit forum van een kindje dat zo lekker zwom hiermee werd ik enthousiast ☺️

3 jaar geleden

Ik heb ze binnen! Ben benieuwd. Hebben eigenlijk de puddle jumper al maar n ...
Oh wil je straks het verschil delen? Ik wilde ook voor een puddle jumper gaan maar als de bandjes fijner zijn, ga ik daar voor

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Oh wil je straks het verschil delen? Ik wilde ook voor een puddle jumper ga ...
Ja is goed maar kan nog even duren voor we weer in diep water gaan

3 jaar geleden

De aqua rapid bandjes zijn super fijn. Ik heb vaker een foto geplaatst misschien bedoel je mij :) Puddle jumper past hem echt niet (veel te groot) Met de bandjes zwemt hij al vanaf 1 jaar. Nu bijna 2 en zwemt hier ook in het diepe mee. Alleen. Hij wil niet vastgehouden worden. In een band al helemaal niet.

3 jaar geleden

Reactie op janinev

De aqua rapid bandjes zijn super fijn. Ik heb vaker een foto geplaatst miss ...
Jaaa deze foto was het haha! Vond dit zo leuk om te lezen! En super knap dat hij zo vrij is in het water. Volgens mij past de puddle jumper hier wel of wanneer “past” die niet? Heeft wel wat ruimte over in de buikomtrek maar door de bandjes om de armen kan het nergens naartoe. Ons kindje weegt ca 11,5 en is denk ik nu ca 90 cm.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 22maand en sinds kort gebruiken wij deze. Hij is te verstellen om zijn buik, ik ben er super blij mee want hij gaat nooit kopje onder. Misschien dat je hier iets aan hebt🤷‍♀️