4 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook sinds maandag. Toen was die ook ziek. Nu wil die wel weer wat eten maar bepaalde dingen die hij normaal lekker vond, lijkt hij nu niks meer te vinden. Hoop dat dit bij trekt.

2 jaar geleden

Wauw hier ook! Super goede eter normaal. Met alles. Fruit, brood, warm eten etc etc. En sinds een 1,5 week heel wisselend. Fruit en avond eten heel slecht. Brood de ene keer wel en de andere keer niet. Ons zoontje is van 1 oktober. Hij is ook echt onwijs verkouden (geweest). Hoesten, veel snot, prutogen. Kiezen die doorkomen. Dus ik vermoed dat het daardoor komt. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Hij pakt nu ook echt eten vast en gooit het op de grond, dus ben ook bang dat we nu in die fase beland zijn 🤦🏼‍♀️ Geen tips. Maar ik herken het wel heel erg! Ik probeer een beetje go with the flow te gaan (wat echt niet altijd lukt!) En als hij echt een rotdag heeft pak ik dingen die wel goed gaan (koud fruithapje of yoghurt ofzo) Succes mama a

2 jaar geleden

Mijn dochtertje wilt ook niet eten, maar die komt net terug van buikgriep wat heel erg heerst hier om ons heen. Ze leeft op een half banaantje, soepstengels en net eindelijk een heel flesje op. Zou goed kunnen zijn dat hij pijn in zijn mondje heeft of geen eetlust door wat misselijkheid?

2 jaar geleden

Oh hier dus ook! Dochter is van 14-09 maar wilt sinds zaterdag niks tot weinig eten! Wel flink aan het hoesten. Maar ben dit zo niet gewend van haar, ze at altijd alles! K’ga ervan uit dat het een fase is. Ze drinkt wel gelukkig.