17 Reacties

4 jaar geleden

Heel toevallig gister naar de verloskundige geweest, gewoon voor de zekerheid. Zelfde verhaal, test voor blaasontsteking gehad was prima. Toch de groei van de baarmoeder. Maar als je niet vertrouwd gewoon even langs gaan!

4 jaar geleden

Ik ben iets meer dan 9 weken en heb het ook af en aan. Had vorige week ook wat meer pijnlijke steken. Dag erna gebeld en gevraagd om bemoedigende woorden. Het schijnt allemaal inderdaad met de groei te maken hebben..

4 jaar geleden

Ik ben 14 weken zondag & ik heb sinds vorige week dondedag kramp ook menstruatie achting.. maar gister tranen in ogen ervan. Als ik vandaag nog x zo pijnlijk bel ik weer verloskunde .. geeft veel onrust

4 jaar geleden

Ik heb vanaf het begin steken. Helaas bleek dit afgelopen week een flinke blaasontsteking te zijn. Enige wat ik merkte waren die steken en moeilijker plassen. Maar het kan inderdaad ook de groei van de baarmoeder zijn.

4 jaar geleden

Ik heb het dus ook ben dinsdag 10 weken, maar vanochtend bij afvegen ook iets bloedverlies, hopelijk onschuldig zou blij zijn als ik donderdag goede echo heb. Want ja het hoort erbij maar voelt onzeker omdat het ook wat anders kan zijn. Pdf

4 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken en heb dit rond week 10 en 11 behoorlijk heftig gehad. Mijn vk zei dat het kwam omdat de baarmoeder echt flink begint te groeien. Nu met 13 weken heb ik er af en toe ook wel last van! Tot nu toe alleen maar super mooie echo鈥檚 gehad en een kloppend hartje gehoord dus niet te druk over maken!

4 jaar geleden

Ben nu 11+5 en heb eergister de termijnecho gehad, zag er allemaal goed uit. Sinds gisteren wat lichte steken wat ik nog niet eerder heb gehad. Maak me daarom wel zorgen, misschien om niks. Ik wacht morgen af en bel anders maandag de verloskundige. Ik lees hier dingen als groei dus daar hoop ik ook op 馃槉

4 jaar geleden

Hi, ik ben vandaag 10+1 en heb dit ook regelmatig. Sommige dagen wat heftiger dan de andere dag. Ik denk idd dat het te maken heeft met de groei van de baarmoeder.

4 jaar geleden

Ben 10+2 en heb ook weer zo鈥檔 gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Irritant en maakt me soms wel onzeker

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad. Dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Maar hoort erbij, komt door de groei van de baarmoeder!

4 jaar geleden

Ik ook al 2 dagen en nu licht bloed verlies

4 jaar geleden

Heb hetzelfde, gelukkig gisteren een goede echo gehad met 10+3 dus maak mij geen zorgen, gewon de baarmoeder die aan het groeien is

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 10 weken en heb vanaf week 5 ongeveer op sommige dagen ook last van menstruatie achtige krampen, maar heel licht en gaat weer weg met een warm bad of een kruik. Ook soms beetje drukkend en irritant gevoel rond de navel en wat steken in de buik, maar dat blijft ook niet aanhouden dus denk dat t dan wel goed zit. Ik maak me toch ook wat zorgen soms ook omdat het de eerste zwangerschap is en ik niet weet wat je wel of niet hoort te voelen.

4 jaar geleden

Ooh gelukkig hebben jullie hier ook last van.

4 jaar geleden

Reactie op GTJ

Ooh gelukkig hebben jullie hier ook last van.
Dat bedoel ik trouwens niet verkeerd. 馃檲 Ik bedoel dan ben ik niet de enige die hier last van heeft. Dat het normaal is. 馃槉

4 jaar geleden

Hier ook al 2 dagen flink last van krampen / buikpijn.. aanstaande dinsdag 10 weken. Erg ongerust maar hopelijk hoort het erbij 馃崁

4 jaar geleden

Sinds een week mega last van krampen. Ik ben 11 weken.. opeens ben ik ook van geen buik naar een mega opgezette buik gegaan. Maandag termijn echo 馃馃徏