17 Reacties

4 jaar geleden
Heel toevallig gister naar de verloskundige geweest, gewoon voor de zekerheid. Zelfde verhaal, test voor blaasontsteking gehad was prima. Toch de groei van de baarmoeder. Maar als je niet vertrouwd gewoon even langs gaan!

4 jaar geleden
Ik ben iets meer dan 9 weken en heb het ook af en aan. Had vorige week ook wat meer pijnlijke steken. Dag erna gebeld en gevraagd om bemoedigende woorden. Het schijnt allemaal inderdaad met de groei te maken hebben..

4 jaar geleden
Ik ben 14 weken zondag & ik heb sinds vorige week dondedag kramp ook menstruatie achting.. maar gister tranen in ogen ervan. Als ik vandaag nog x zo pijnlijk bel ik weer verloskunde .. geeft veel onrust

4 jaar geleden
Ik ben nu 13 weken en heb dit rond week 10 en 11 behoorlijk heftig gehad. Mijn vk zei dat het kwam omdat de baarmoeder echt flink begint te groeien. Nu met 13 weken heb ik er af en toe ook wel last van! Tot nu toe alleen maar super mooie echo鈥檚 gehad en een kloppend hartje gehoord dus niet te druk over maken!

4 jaar geleden
Ben nu 11+5 en heb eergister de termijnecho gehad, zag er allemaal goed uit. Sinds gisteren wat lichte steken wat ik nog niet eerder heb gehad. Maak me daarom wel zorgen, misschien om niks. Ik wacht morgen af en bel anders maandag de verloskundige. Ik lees hier dingen als groei dus daar hoop ik ook op 馃槉

4 jaar geleden
Ben 10+2 en heb ook weer zo鈥檔 gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Irritant en maakt me soms wel onzeker

4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad. Dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Maar hoort erbij, komt door de groei van de baarmoeder!

4 jaar geleden
Ik ben vandaag 10 weken en heb vanaf week 5 ongeveer op sommige dagen ook last van menstruatie achtige krampen, maar heel licht en gaat weer weg met een warm bad of een kruik. Ook soms beetje drukkend en irritant gevoel rond de navel en wat steken in de buik, maar dat blijft ook niet aanhouden dus denk dat t dan wel goed zit. Ik maak me toch ook wat zorgen soms ook omdat het de eerste zwangerschap is en ik niet weet wat je wel of niet hoort te voelen.