35 Reacties

2 jaar geleden

Nee geen last gehad, tip eerste 24uur niet laten douchen of in bad door de warmte word je bloed dunner en dan giert de vaccinatie door het lijf.

2 jaar geleden

Nee geen last gehad

2 jaar geleden

Onze oudste heeft nergens last van gehad. Ik ga deze keer dus ook met gerust gevoel die kant op. Kom maar op met dat prikje 😊

2 jaar geleden

Hier wat verhoging en hangerig dezelfde dag, de nacht en de dag erna. Ook leek ze last te hebben van haar beentjes. Verder sliep ze meer dan normaal. Dinsdagochtend de prikjes gehad en sinds gisterenmiddag/avond weer helemaal de oude.

2 jaar geleden

Die van mij moest best veel huilen en had een paar dagen koorts, vorige keer ging t iets beter

2 jaar geleden

Afgelopen maandag geprikt en is nu nog blauw en dik🥲

2 jaar geleden

De eerste keer was been goed dik maar nu niets aan de hand

2 jaar geleden

Grote plek op haar beentje maar leek er weinig last van te hebben!

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Oh wow dit is wel heel heftig!

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Dit had Maud de eerste keer met de prikken van als ik t goed zeg de 8 weken? We hadden toen te weinig der benen bewogen waardoor t daar als een plak bleef zitten blijkbaar. Maar wel heel fijn dat ze er geen last van heeft! Hier woensdag wat spierpijn maar daarna niks meer! Weer een geslaagde vaccinatie

2 jaar geleden

We hebben ze net gehad. Even huilen van de schrik, daarna gelijk in de auto in slaap gevallen. Nu weer vrolijk. Hopelijk blijft dat zo 😊

2 jaar geleden

Beetje hangerig en aanhankelijk, maar verder nergens last van.

2 jaar geleden

Beetje hangerig en aanhankelijk, maar verder nergens last van.

2 jaar geleden

Nergens last van

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft echt een harde schijf onder de huid op de plek waar de vaccinatie is gezet.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ze woensdag ook gehad. Nu op 1 been echt een harde schijf waar ik wel aan mag komen. Maar staan vind hij niet meer zo heel fijn en hij had gister avond op eens wat verhoging

2 jaar geleden

Hier in de middag een beetje hangerig en huilen, zetpilletje gehad en de volgende dag weer helemaal fris. Als ze een schijf onder de prik-plek hebben is hij eigenlijk niet goed gezet heb ik mij laten vertellen..

2 jaar geleden

Maandagochtend geprikt en rond 4 uur werd ze huilerig en had ze koorts, met een zetpil wel prima geslapen. Volgende dag op kdv ging prima, alleen de juffies mochten niet weglopen. Ze heeft wat extra aandacht gekregen. Op de foto's zag ze er gelukkig blij uit bij het vieren van de juf haar verjaardag.

2 jaar geleden

Hier ook weinig last. 1 dag koorts gehad en hij was erg rustig (normaal is mijn zoontje een wervelwind)

2 jaar geleden

Alleen een klein beetje verhoging de eerste avond. Maar verder vrolijk en niet anders dan anders.