6 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee! Ben hier ook erg benieuwd naar.

één jaar geleden

Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat vaccinaties uit het rijksprogramma autisme veroorzaken. Laat je informeren door een arts, maar ga alsjeblieft geen dokter Google spelen.

één jaar geleden

Meest handige is om de ingrediënten op te vragen en daarop verder op onderzoek te gaan. Goed onderzoek verrichten. Dan vind je meerdere wetenschappelijke artikelen.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft hem zo'n 2 weken geleden gehad. Was er flink ziek van. 1e prik na zo'n 48 uur ziek en de 2e prik na 7 dagen😅 Was vooral vervelend voor hem en mijn werk. Maar geen andere dingen zoals ASS of een ontwikkelingsachterstand. Hij ontwikkeld zich lekker verder. Ik denk niet dat je ASS van een vaccin kan krijgen🤔 Heb veel te maken met kids met ASS en mijn broertje heeft ook een "variant". Maar lijkt me sterk dat het door een vaccin komt.

één jaar geleden

Hier de 14 maanden vaccinatie gehad na 10 dagen twee dagen koorts en hangen, dit werd ook verteld ze kunnen 14dagen na de vaccinatie nog ziekjes ervan worden, onze meid ontwikkeld zich goed.

één jaar geleden

Hoi allemaal , Om vervelende discussies tegen te gaan hebben wij intern besloten dat vaccinatie topics niet meer toegestaan zijn op het forum. Wij begrijpen de vragen en dat je graag meningen of ervaringen van anderen wilt horen. Maar helaas vormt dit altijd een vervelende discussie/ ruzie. Voor vragen willen wij jullie doorverwijzen naar een zorgverlener , deze kunnen jullie van de juiste informatie voorzien. Om bovenstaande reden wordt dit topic gesloten. Liefs, Jaleesa | Moderator