27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Super dankjewel! Wat betreft opvoeding wonen wij echt in een verkeerd deel ...
En daar ga ik dus echt mijn excuses niet voor maken 😂😂

één jaar geleden

Reactie op ROF

En daar ga ik dus echt mijn excuses niet voor maken 😂😂
Zeker niet doen ook! Ik sta totaal niet achter die westerse opvoeding.

één jaar geleden

Antwoord op de vraag van ts. Ben komt gemiddeld nog 1 tot 3 keer snachts voor een slokje borstvoeding / hapje borst 😅. Hij wordt 1 februari 16 maanden. Ik ben van mening dat een kindje dat nog om nachtvoeding vraagt dat gewoon nodig heeft. Tevens zijn er onderzoeken dat kindjes die niet "doorslapen" op latere leeftijd mogelijk intelligenter zijn dan kindjes die dat op deze leeftijd wel deden. Dus wellicht is je kindje gewoon reteslim en komt ie daarom snachts nog voor wat lekkers 😅. Hier hebben we dat ook heel kort even gehad hier hielp het om dan zijn slaapliedjes te zingen en ondertussen over zijn neusje te wrijven van boven naar beneden in een zo donker mogelijke kamer uiteraard.

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Antwoord op de vraag van ts. Ben komt gemiddeld nog 1 tot 3 keer snachts ...
Haha, wat zal ik dan een slim kind hebben 😂 On topic: ons dochtertje is bijna 16 maanden en komt iedere nacht meerdere keren. Ik geef bv en heb het geluk dat ze dan wel slaperig blijft. Ik ga er gewoon mee door zo lang ze het nodig lijkt te hebben. Zou het bij jou helpen om het flesje liggend in bed in de donkere slaapkamer te geven? Of doe je dat al?

één jaar geleden

Reactie op AppeltjeKL

Haha, wat zal ik dan een slim kind hebben 😂 On topic: ons dochtertje is b ...
Haha echt hé 😅. Liggend voeden in een donkere ruimte zou zeker kunnen helpen denk ik. Het helpt hier enorm. Soms zo goed dat ik er zelf naast in slaap val 🤣.

één jaar geleden

Ja hier ook nog nachtvoedingen! (Borstvoeding)

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Haha echt hé 😅. Liggend voeden in een donkere ruimte zou zeker kunnen help ...
Ja ik ook hoor. En laatst schrok ik wakker en dacht: waar is mijn kind?!? Uh, oh ja; in haar bedje 😂 (staat aan ons voeteneind)