11 Reacties

één jaar geleden

OMG same here! Ook al een paar dagen inderdaad

één jaar geleden

Jaaa herkenbaaaar! Al 2 weken wordt onze zoon ‘s nachts mopperend/huilend/woelend wakker. We hadden werkelijk alles geprobeerd. Uiteindelijk er achter gekomen dat het te maken heeft met de 15 maanden slaapregressie. Weer even iets waar we doorheen moeten. Wellicht dat jouw kleine daar ook last van heeft?

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Hoelang duurt het bij jullie en wat doen jullie dan?

één jaar geleden

Yes. Join the club. Denk inderdaad slaapregressie. 🤷 Ik blijf troosten. En nu neem ik m iets vaker mee in mijn bed.

één jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. Dreumes van precies 15 maanden, dus het zal inderdaad de regressie wel zijn 😂🥲. Iemand enige indicatie hoelang het ongeveer gaat duren voor ze haar normale slaapritme (hele nacht doorslapen) weer oppakt?? En herkennen jullie ook dat hij/zij tijdens het naar bed brengen of s’ nachts wakker worden uit het niets (want hiervoor geen sprake van) ook weer verlatingsangst achtig gedrag toont?

één jaar geleden

Oh hier ook. Heerlijk al die fases 🤐 net van sprong 9 af, ziek geweest en we gaan gelijk de slaapregressie in. Precies hetzelfde ook, trappelen met voetjes, niet zelf weer in slaap willen vallen. Mijn rug huilt.

één jaar geleden

We laten hem bij ons in bed “slapen”, word niet geslapen, hele nacht wroelen door heel het bed heen, uiteindelijk in slaap gevallen op mijn gezicht 😂😭. Heel vervelend, wel fijn nu de oorzaak te weten! Iedereen succes en mag het snel ophouden!

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Al een week weer aan het spoken s nachts en ontroostbaar huilen. Bij ons in bed wat rustiger maar ook niet fijn verder slapen. Vandaag na 4u met geen mogelijkheid meer terug in slaap te krijgen… Sterkte allemaal, hopelijk snel voorbij

één jaar geleden

Hoe is het overdag bij jullie? Hier gaat het slapen overdag dus wel goed en slaapt soms zelfs langer dan normaal.. zo lastig waar je dan goed aan doet

één jaar geleden

🖐 Hier nog een :) Om gek van te worden :( Hopelijk snel weer voorbij...

één jaar geleden

Gelukkig niet de enige dus… even doorbijten 🥲