55 Reacties
2 jaar geleden
Wij schenken gewoon alchol de verjaardag duur 3,5uur dus lader zat kan je niet worden, vind dat het goed gevierd mag worden onze meid haar eerste bday, we hebben ook een zanger geboekt 😁😁 na twee jaar corona niks te mogen hebben geviert doen we het nu goed ❤️
2 jaar geleden
Wij doen geen alcohol. Ik vind dat ook superraar eruit zien op een kinderfeestje. Eén wijntje of biertje prima maar bij sommige mensen zie ik er gewoon flessen doorheen gaan🤣.
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Fijn dat ik niet de enige ben die het raar vind😅. Heb je er reacties op ge ...
Ooo nee absoluut niet, volgens mij zijn de meesten het wel met mij eens dat het niet op een kinderverjaardag hoort. Er komen ook redelijk wat jonge kindjes, vind alcohol daar dan echt niet bij nodig🤣.
En je hoeft het ook niet perse van tevoren aan te geven toch?
2 jaar geleden
Bij een vriendin van mij was wel alcohol aanwezig bij de eerste verjaardag, en het leek meer op een volwassen feest waar toevallig wat kinderen aanwezig waren 🤣 dus dat heeft me helemaal doen besluiten om het niet te doen. Het gaat om de kindjes en niet om de volwassenen
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Jaa idd bij ons ook veel andere kindjes! Ja dacht dan bereid ik iedereen ma ...
Hahaahaah jaaa snap ik! Ach dan zeg je gewoon; de volgende verjaardag mag iedereen weer los gaan, nu word het gewoon kinderchampagne of ranje 😜
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Jup, dit is ook bij mij het geval geweest waardoor ik t dus niet wil haha😂 ...
Jaaaa ik vind dat echt raar eruit zien, en hoe langer het duurt hoe minder de kinderen betrokken zijn. Op gegeven moment worden sommige mensen toch echt wel aangeschoten/dronken🥴
2 jaar geleden
Ik zorg dat er bij de kinderverjaardag wel gewoon bier in huis is, bij de 1e verjaardag heeft niemand het gedronken als ze drinken ,drinken ze toch niet heel veel omdat het feestje vaak om 17.00/18.00 afgelopen is
2 jaar geleden
Wij zijn t niet anders dan gewend.
Hier maakt t daarom ook niet uit of ze wel of niet drinken. Want we doen t zelf ook 😉
2 jaar geleden
Ik haal een kratje bier en een fles wijn of 2 en dat zal het zijn. Is het op dan is het op. Maar een wijntje of een biertje kan prima denk ik zelf. Hebben nog nooit een feest gehad waarbij niemand een biertje of wijntje dronk. Maar het hoeft niet helemaal los te gaan. De meeste drinken sowieso niet veel i.v.m. eigen kinderen of nog een stuk moeten rijden.
2 jaar geleden
Jeetje waar mensen tegenwoordig over nadenken hihi. Wij schenken altijd bier en wijn, waarom niet op een baby/kinderverjaardag? En dan wel op een volwassen verjaardag waar ook de kinderen zijn? 🙃
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Jeetje waar mensen tegenwoordig over nadenken hihi. Wij schenken altijd bie ...
Bij ons word op volwassen verjaardagen overdag ook geen alcohol geschonken, aangezien er dan ook vaak veel kinderen aanwezig zijn. Verjaardagen in de avond zonder kinderen is een ander verhaal natuurlijk!
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Dan draait het niet om de kinderen lijkt mij of laat je je kids thuis vaak� ...
Je moet het denk ik niet zo zwart wit zien. “Dan draait het niet om de kinderen” het is niet omdat er een glaasje geschonken wordt dat er onverantwoord gedrag is tegenover de kinderen lijkt mij
2 jaar geleden
Reactie op Jjjjjj
Je moet het denk ik niet zo zwart wit zien. “Dan draait het niet om de kind ...
Hoe ik dat een aantal keer heb ervaren was het absoluut onverantwoord. Vandaar ook de topic opening of wellicht meerdere het daarom niet doen. Ik zeg ook niet hoe een ander het moet doen he, ieder zn ding 😉