11 Reacties

één jaar geleden

Oh ik volg even, hier precies het zelfde sinds donderdag 🥲

één jaar geleden

Reactie op sachakers

Oh ik volg even, hier precies het zelfde sinds donderdag 🥲
Hopelijk weer een van die leuke fase’s 😢 hij slaapt gelukkig in de nacht wel goed dat scheelt hele hoop

één jaar geleden

Hier is/was t een fase. Hij wilde sowieso niet slapen: eerst niet ‘s middags en toen niet meer ‘s avonds en ‘s nachts. Maar het lijkt nu eindelijk na 10 weken weer beter te gaan! 🤞🏻

één jaar geleden

Hier hebben wij net hetzelfde sinds gisteren. Weigert in alle talen zijn dutjes. Roepen tieren snikkend huilen. Wij kennen onze zoon zo echt niet. De nachten gingen al 2 weken moeizaam met lang wakker en huilen en nu is het weigeren bij de middagdut en het slapengaan s avonds. Ik hoop zo hard dat dit een fase is en die snel weer overgaat.

één jaar geleden

Dit kennen we hier al sinds een dikke maand. Al meermaals het middagdutje hierdoor overgeslagen en dus een overprikkelde peuter aan het eind van de dag… pfff verschrikkelijk. Wat hier helpt is ipv om 12:30u haar slaapje, het dutje uit te stellen tot ze echt goed moe is (meestal rond 14:00u). Ze slaapt dan alsnog haar uurtjes maar het tijdstip wat we altijd gehanteerd hebben (en gek genoeg op de opvang nu nog zonder problemen gaat 😌) laat ik even los. Happy baby happy mama denk ik dan maar.

één jaar geleden

Reactie op saskiat91

Hier is/was t een fase. Hij wilde sowieso niet slapen: eerst niet ‘s middag ...
Oh wat erg 10 weken! Ik hoop voor jullie op goede slaapjes! Hier is die uiteindelijk smiddags na 2,5 uur proberen gaan slapen..

één jaar geleden

Hier ook al ruim 3 weken drama. Rond 5 uur wakker en niet meer slapen, ‘s nachts veel wakker, veel moeite met in slaap komen ‘s avonds en mama of papa mag echt niet weg..

één jaar geleden

Hier slaapt hij smiddags juist ruim 3,5u maar heeft savonds moeite met in slaap vallen. Probleem is alleen as ik hem wakker maakt uit z’n middag slaap dan is hij ZO chagarijnig, eigenlijk tot bedtijd 😅

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hier hebben wij net hetzelfde sinds gisteren. Weigert in alle talen zijn du ...
Hoe gaat het ondertusssn bij jullie? Hier nog steeds wisselend drama. Op de opvang slaapt hij praktisch niet en smiddags thuis heel wisselend..

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Hier slaapt hij smiddags juist ruim 3,5u maar heeft savonds moeite met in s ...
Het kan ook zijn dat ze dan hoofdpijn hebben. Als je iemand ineens wakker maakt en het is een verkeerd moment in de slaapcyclus kan dat flinke hoofdpijn veroorzaken. Hier was de middag er regelmatig af of heel kort, maar nu slaapt hij weer wat langer. Dus vooral volgen lijkt mij, niet aannemen dat het slaapje ook niet terug komt

één jaar geleden

Reactie op dmmk

Hoe gaat het ondertusssn bij jullie? Hier nog steeds wisselend drama. Op de ...
In het begin van de week sliep hij nog op de opvang. Nu weigert hij daar ook. Wat wij dan wel weer merken als hij minder slaapt de nachten en vroege ochtenden wel beter zijn. Hij slaapt nu tot 7u15 wat voorheen 6u20-6u30 was. En gaat ook makkelijker slapen s avonds. Maar kan ook gewoon nu een momentopname zijn 🤷🏼‍♀️