5 Reacties

10 maanden geleden

Geen tips wel herkenning. Wij gaan inmiddels week 6 in van gebroken nachten 🥱 ☕️

10 maanden geleden

Reactie op Pippa90

Geen tips wel herkenning. Wij gaan inmiddels week 6 in van gebroken nachten ...
Pff wat een drama hè! Hij ligt nu te krijsen terwijl in mn slaapkamer zit weet t ff niet meer. Ik ga denk maar mn matras in zijn kamer gooien

10 maanden geleden

Ja same. We leggen hem nu lekker in ons bed, slapen we in ieder geval. Met vorige slaap regressie ook zo gegaan. Uiteindelijk weer terug in z’n eigen bed leren slapen, ging super easy. Dit hebben ze waarschijnlijk gewoon even nodig. Hopelijk duurt het niet te lang 😅

10 maanden geleden

Ja hier was het dat ze de kamer ineens "eng" vond in het donker dus we hebbrn een nachtlampje die 20min aanblijft. Even liedje zingen en zeggen : we zijn er wel wij zijn beneden. Dan nog een keer eng is weg. Dan is het soms nog drama recht op in bed maar zodra ik beneden ben is het toch stil.

10 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja hier was het dat ze de kamer ineens "eng" vond in het donker dus we hebb ...
Ik dacjt juist door er vaak heen te gaan en "dramatisch" te doen . Dat het idee er was dat er ook wat was. Maar de kamer is niet eng. Dus ik laat haar rond kijken en dan zeg ik nou ga maar liggen lampje is aan. Iiedje zingen en is weg we zijn er wel. Soms zeg ik zelfs nee nu is het klaar ik ben er wel ik.ben beneden doei slaaplekker.