Hallo allemaal,
Ik zit een beetje met men handen in het haar. Mij dochtertje haar schema door de week is nu zo
Maandag : naar het KDV
Dinsdag : past mijn oma op
Woensdag : halve dag naar KDV, halve dag papa dag
Donderdag : passen mijn schoonouders op
Vrijdag : is het mama dag
Ze ziet door de week dus al veel verschillende gezichten. Nu is het zo dat mijn oma steeds slechter voor haar kan zorgen. Ze heeft artrose en kan haar dus moeilijk nog verzorgen. Ze wil het zelf niet toegeven maar hoor het veel van andere familie. Nu wil ik dinsdag met haar hierover het gesprek aan gaan ( wat ik ontzettend moeilijk vindt) maar het is echt nodig. Nu is er op het KDV geen plek op andere dagen voor mijn dochtertje om te komen, wil haar eventueel wel op een wachtlijst laten zetten voor een extra dag maar dat kan dus nog lang duren. Nu is er 2 huizen verder op ( de buren dus eigenlijk) die een gastouderopvang aan huis heeft. Nu is mijn gedachte eventueel om te vragen of ze daar op de dinsdag heen kan inplaats van mij oma ( wel in overleg met haar) maar is het verstandig om haar naar 2 verschillende opvangen heen te brengen. Ik twijfel op ik er goed aan zal doen. Mijn dochtertje is ontzettend makkelijk in alles. Op het 10 minuten gesprek bij de opvang hebben ze ook aangeven dat ze nog nooit zo makkelijk en tevreden baby’tje hebben mee gemaakt. Maar heeft iemand dus ervaringen met 2 verschillende opvangen en wat is jullie mening hier over??