11 Reacties

één jaar geleden

Hi lieve mama, Ik had bij mijn eerste 2 zwangerschappen (resulteerden in miskramen) direct veel symptomen. Bij mijn laatste, succesvolle zwangerschap amper symptomen. En toch was het toen bingo! Ik snap wat je zegt over teleurstelling, maar het geeft ook duidelijkheid. Dat vond ikzelf prettig. Ook om juist de teleurstelling te voorkomen wanneer ik mezelf helemaal "gek" maakte met het idee dat ik zwanger was en dat dan niet bleek te zijn. Ik hoop voor je dat het zo mag zijn!

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Hi lieve mama, Ik had bij mijn eerste 2 zwangerschappen (resulteerden in m ...
Bedankt voor je bericht, en wat fijn dat je nu zo een prachtige dochter hebt( gezien op je pf Hihi) mag ik vragen wat jouw eerste symptoom was bij je succesvolle zwangerschap. Ik weet natuurlijk dat elke zwangerschap weer verschillend is en dat ik hier niks aan heb maar ben wel nieuwschierig 😊

één jaar geleden

Reactie op nmn

Bedankt voor je bericht, en wat fijn dat je nu zo een prachtige dochter heb ...
Zeker! Het enige wat ik merkte was een bepaald gevoel van euforie. Ik was zenuwachtig en blij. En verder gewoon echt een gevoel. Ik testte al veeeel te vroeg. Was nog lang niet over tijd haha. De eerste test was negatief en 3 dagen later was de test positief. Ik heb amper kwaaltjes gehad, dus kan totaal niet meepraten over misselijkheid, cravings, veel plassen etc. Een droom van een zwangerschap eigenlijk 🥰

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Zeker! Het enige wat ik merkte was een bepaald gevoel van euforie. Ik was ...
Nou dat klinkt als een perfecte zwangerschap hahah mooi! 💕 Nou dan wacht ik rustig af tot andere mama’s met hun ervaringen komen 😝

één jaar geleden

9 maanden lang geen symptomen 💪🏻!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

9 maanden lang geen symptomen 💪🏻!
You lucky mommaaa 😍

één jaar geleden

Bij onze dochter geen symptomen in de week na de NOD. Een week later wel. Bij de 2e zwangerschap direct misselijk vanaf NOD en cravings! Dit werd een week later een vroege miskraam. Snel weer zwanger geworden en nu 16 weken. Ook pas weer een of twee weken na de NOD duidelijke symptomen, hoewel ik die eerste week meer trek had in bepaalde dingen. Maar van het eerste trimester véél minder kwaaltjes gehad dan bij mijn eerste. Dus ja.. Heel wisselend! En ook met andere uitkomsten. Bij de miskraam had ik wel maar een heel vaag streepje 1 minuut buiten de afleestijd op de NOD. De dagen erna wel binnen de tijd, maar het bleef vaag. Dat je in de eerste dagen nog geen symptomen hebt is niet vreemd toch. Is er iets anders waardoor je nog niet durft te testen?

één jaar geleden

1e zwangerschap niks van alle symptomen en nu 10 weken zwanger en kan bijna alles afvinken.. elke zwangerschap is anders en elk lichaam reageert anders. Hoop voor je dat je binnenkort positief test🙏🏼

één jaar geleden

Toch zojuist een test gehaald, maar helaas negatief. Dan maar afwachten tot ik ongesteld ben I guess

één jaar geleden

Ah wat jammer! Bij mijn laatste cyclus werd ik 5 dagen te laat ongesteld. Verschillende testen gedaan, maar allemaal negatief. Dan zit je daar maar te wachten tot je ongesteld wordt en stiekem toch nog te hopen... Lastig hè!

één jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Ah wat jammer! Bij mijn laatste cyclus werd ik 5 dagen te laat ongesteld. V ...
Ja wel erg jammer, ik ben wel echt teleurgesteld. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Volgende ronde!! 😅