39 Reacties

4 jaar geleden

Bij ons was ze 2080 bij 33 weken.

4 jaar geleden

Ik ben 33 weken en de klein is ongeveer net boven de 2 kilo.

4 jaar geleden

Ik ben nu 30w en ons mannetje weegt 2kg

4 jaar geleden

Reactie op Shewanie Sheromanie

Ik ben 33 weken en de klein is ongeveer net boven de 2 kilo.
Toch niet zo groot verschil denk ik dan 100gram

4 jaar geleden

Wat was gewicht van de vorige echo? De kleine groeit ongeveer 250gram per week. 31+1 was ons mannetje al over de 2kg. Morgen hebben we weer controle kijken of die dan nog steeds goed groeit.

4 jaar geleden

Ik heb straks groei echo, ik zal laten weten

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Dit bericht is verwijderd
Hij moet een bepaalde groei Curve volgen. Hij was altijd boven het gemiddelde en hij zat nu onder de Curve. Blijkbaar is het de bedoeling dat de baby's altijd hun eigen groei cruve blijven volgen. Hiervan was hij nu afgewijkt, daarom dus niet genoeg aangekomen volgens zijn groei Curve. Ja ik moet over 2 weken terug in plaats van over een maand. En ik zelf naar de diëtiste omdat ik in de afgelopen maand 3kg ben afgevallen, terwijl ik eigenlijk zeker had moeten bijkomen want voel mij anders prima.

4 jaar geleden

Wat was gewicht van de vorige echo? De kleine groeit ongeveer 250gram per ...
Bij 30+3 weken was het gewicht 1600 gram

4 jaar geleden

Met mijn 33 weken was mijn mannetje 1800gr

4 jaar geleden

Reactie op Noortje1995

Bij 30+3 weken was het gewicht 1600 gram
Dan wijkt die af van zijn eigen groeicurve dus dan is die inderdaad te weinig gegroeid. Want, dan is die nu maar 300 gram gegroeid in meer dan 2weken tijd dat is te weinig. Kan wel zo zijn dat je de volgende echo weer op zijn eigen lijntje zit

4 jaar geleden

Op 34 weken woog onze zoon vorige week al 2kg800 🙈

4 jaar geleden

Dan wijkt die af van zijn eigen groeicurve dus dan is die inderdaad te wein ...
Inderdaad, de gynaecoloog zei dat hij afwijkt van zijn curve... Hopelijk is het de volgende keer in orde :(

4 jaar geleden

Reactie op Noortje1995

Inderdaad, de gynaecoloog zei dat hij afwijkt van zijn curve... Hopelijk is ...
Wanneer moet je weer voor controle. Het kan zo wel weer goed zijn. Is wel goed dat ze nu weten en snel kunnen handelen mocht die nog verder afwijken van zijn curve

4 jaar geleden

Wanneer moet je weer voor controle. Het kan zo wel weer goed zijn. Is wel g ...
Over een grote 2 weken

4 jaar geleden

Reactie op Noortje1995

Toch niet zo groot verschil denk ik dan 100gram
Nee, indd! De gynaecoloog vertelde mij dat het een 'kleine' baby is, maar dat hij precies goed bij de curves ligt en dat ik mij daarom geen zorgen hoef te maken.

4 jaar geleden

Reactie op Noortje1995

Hij moet een bepaalde groei Curve volgen. Hij was altijd boven het gemiddel ...
Zie dat mijn bericht verwijderd is🙊 vreemd. Begrijp je helemaal. En is nooit fijn om te horen.. fijn dat ze je/jullie beter in de gaten houden. Oeh dat is wel naar.. hopelijk kan de diëtiste je helpen..stom is dat dan he dat je je eigenlijk prima voelt maar je lichaam toch anders doet.. wel fijn dat je je prima voelt, maar hoop echt dat ze wat kunnen betekenen voor jou en de kleine man. Heel veel sterkte ❤

4 jaar geleden

32+2 1942 gram geschat

4 jaar geleden

Ik was afgelopen vrijdag 32+1 en de kleine woog toen 1600 gram en een beetje

4 jaar geleden

Met exact 32 weken was hij 1900 gram geschat

4 jaar geleden

Ik kom net terug van een echo en de baby zit nu op 1900 gram ongeveer (32 weken).