10 Reacties

één jaar geleden

Wow dat is een pittige prijs per luier! Wij kopen ze altijd in Duitsland (wel van de dm eigen merk en zijn 13 cent per luier kwijt) daar zijn ze van de pampers Premium protect 5 34 cent per luier. Standaard prijs en geen aanbieding. De pampers zitten bij Maud niet en krijgt er snel luier uitslag door daarom nooit meer aan begonnen sinds we deze dm luiers hebben🙈 Maar denk dat ze hier in Nederland echt niet goedkoper zullen worden als ik de gemiddelde prijzen zie van pampers

één jaar geleden

Ik heb de pampers baby dry pant zijn nu 1+1 gratis bij de ah

één jaar geleden

Ik ben daarom een maand geleden overgestapt op de luiers en luierbroekjes van Kruidvat. Daarvoor altijd Pampers besteld via Bol

één jaar geleden

Reactie op J-G

Ik ben daarom een maand geleden overgestapt op de luiers en luierbroekjes v ...
Wij net ook Kruidvat ingeslagen… vond het echt te zot worden.

één jaar geleden

ik volg , denk er ook aan wat extra in te slaan, stijgen alleen maar..

één jaar geleden

ik ben wel nog even aan het uitkijken naar actie … dus alle tips welkom!

één jaar geleden

Ik heb bij wehkamp een maandbox met 152 luiers voor €54 gekocht. Premium protection maat 5

één jaar geleden

Kennen jullie de site luieraanbiedingen.net? Daar staat altijd per soort op waar ze op dat moment het goedkoopst zijn

één jaar geleden

Wij kopen ze altijd bij Nettorama. Baby dry pants en premium protection altijd € 5,50 per pak. c.a. €0.24 per luier.

één jaar geleden

Reactie op DS1610

Kennen jullie de site luieraanbiedingen.net? Daar staat altijd per soort op ...
Deze volg ik inderdaad ook! Alleen de laatste paar weken maat 5, niet voor goedkoper dan 36 cent gezien, helaas.