12 Reacties

2 jaar geleden

Same here, ik lees mee! Ik merk namelijk wel dat ze heel ‘zeurderig’ is als we het derde dutje overslaan.

2 jaar geleden

Reactie op Yel1311

Same here, ik lees mee! Ik merk namelijk wel dat ze heel ‘zeurderig’ is als ...
Jaa dat hebben wij ook, en dan krijg ik haar savonds ook heel moeilijk in slaap omdat ze dan veelste lang wskker is voor haar doen

2 jaar geleden

Hier is het 3e dutje er al een aantal weken vanaf. We kregen Thijmen met geen mogelijkheid meer op bed. Een enkele doet hij nog een powernap in de kinderwagen als we toevallig aan het einde van de middag op pad zijn. Wij brachten hem rond 18u al naar bed in het begin, het hield het vanzelf weer steeds iets langer vol.

2 jaar geleden

en hoelang was die dan wakker vanaf zijn middag dut?

2 jaar geleden

Hier is de middagdut wat later op de dag en dan 2 tot 2,5 uur. Van 15 tot 18.30 naar bed is prima. Als hij kort duurt of als hij er al vroeg in ligt omdat hij smorgens niet slaapt, dan slaapt hij tussen 16 en 17 nog. Verschilt dus een beetje per dag wat hij wil en nodig heeft.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Hier is de middagdut wat later op de dag en dan 2 tot 2,5 uur. Van 15 tot 1 ...
Ik bedoel van: 15 uur wakker tot 18.30 naar bed voor de nacht is prima 🙈

2 jaar geleden

Oh die pakte ze altijd al sporadisch, dus het vervallen ging vrij natuurlijk 🙈. Hier slaapt ze vaak van ca 9 tot 11 en rond 14 a 15 nog een halfuur tot uur. Ze gaat ergens tussen 18 en 19.30 naar bed als ze begint te wrijven in haar oogjes. Ik kijk altijd gewoon naar haar signalen (gapen en ogen wrijven) en nauwelijks naar de klok.

2 jaar geleden

Mijne slaapt al een hele tijd 2 dutjes. Eerste dutje is tussen 10 en 11 uur. Tweede dutje tussen 15 en 16 uur. En tussen 19 en 20u gaat ze naar bed.

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt van 09.00 tot 10.00 en dan van 13-15. En dan om 19.00 naar bed. Op het kdv slaapt ze nog wel tussen 16.00 en 17.00 Gewoon elke avond een beetje rekken. Maar ligt er ook hoelaat ze smiddags gaat slapen en wakker is

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft sinds 7 maanden al geen derde dutje meer omdat dat toen al niet meer lukte. Hebben het 1e en 2e dutje wat opgeschoven waardoor hij nu na zijn 2e dutje van 15.30 tot 19.00u wakker is. Gaat prima

2 jaar geleden

Het is hier ook vrij natuurlijk gegaan. Maar met iets meer dan 6 maanden is deze bij ons komen te vervallen. Ineens werden zijn hazeslaapjes dutjes van 1,5-2 uur. En toen kon hij het met 2 af.

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook dus ik lees mee🙋🏼‍♀️