17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Tandjes? Ik merk altijd aan de ontlasting als mijn zoontje tandjes krijgt. ...
Hij heeft inderdaad één rood wangetje.
Maar intussen al 7 tandjes en nog nooit zo’n symptomen gehad 🤔
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Bij mijn zoontje is dat precies andersom! Die had altijd hele rode wangetje ...
Mss wel ja. Best vreemd vind ik het toch.
Ik wacht het nog even af. Is mss een grote kies die eraan komt 😝
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Haha je zou het bijna denken! Heeft hij veel last van tandjes of valt het m ...
Ik vind het bed wel meevallen. Maar dan is ie vandaag ook net begonnen in het kdv.
Krijgen we meteen de volle laag 😜
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Oh fijn ja! 😅 Hopen dat het mee blijft vallen! 😁
Dankje🙏🤞
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dit ook. Eigenlijk sinds ze de 11 maanden prikjes heeft gehad, daarna een buikgriep gehad. Heb het idee dat ze daar nog herstellende van is..
en ze krijgt nu ook veel meer viezigheid binnen door in zandbak spelen, op het strand. Ze is echt de avonturier aan het uithangen. Wellicht dat het daar ook mee te maken heeft ?
2 jaar geleden
Ons zoontje van 11m heeft dit ook sinds hij buikgriep heeft gehad, bijna 4 weken geleden. Sindsdien zoveel stoelgang! Op dagen zo'n 4 volle luiers, de 3de en 4de luier is dan richting diarree en ruikt heel zuur. Het ruikt ook veel meer dan normaal. Hij heeft 's nachts soms ook een volle luier, wat hij voordien nooit had. We hebben nu een staal bij de huisarts binnen gebracht om te kijken of er misschien nog wat in zijn darmpjes zit 🤷🏻♀️. Verder lijkt hij nergens last van te hebben.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft precies hetzelfde. (Ook) zonder dat ze buikgriep heeft gehad. En ik merk ook verder niks aan haar gedrag. Wel stopt ze idd ook alles in haar mond, van de zanderige grond. En ze heeft (snachts) last van buikkrampen.
2 jaar geleden
Reactie op Mama_van_vier
Mijn dochter heeft precies hetzelfde. (Ook) zonder dat ze buikgriep heeft g ...
Oh hier ook heel « onrustige « nachten met veel gewriemel en best wel wat lucht in z’n darmpjes. Zo zielig 😖
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dit afgelopen week ook gehad. Bij ons is t nu tanden🙈 sinds vanmorgen zag ik haar bovenkaak dik en rood. Dus nu wachten tot we de witte puntjes gaan zien☺️