30 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld! En geef ook nog steeds borstvoeding.

2 jaar geleden

Ik ook 7,5 maand geleden bevallen en niet ongesteld. En ik geef al 1,5 maand geen bv meer 🤔

2 jaar geleden

Ik geef ook borstvoeding en nog niet ongesteld. Gewéldig! 😏

2 jaar geleden

Nu 2 wkn gestopt met bv, ook nog steeds niet ongesteld. Net wel in het zkh te horen gekregen dat het toch PCOS is bij mij. Onze zoon is ook dankzij fertiliteitstraject gekomen🥰 We gaan nu weer de molen in voor een 2e.

2 jaar geleden

Hier ook nog volledig bv. In januari ongesteld geweest en daarna niets meer🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hier hetzelfde!

2 jaar geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, ben eind maart de borstvoeding gaan afbouwen en sinds 2 weken volledig van de bv af. 12 september is het 8 maand geleden.

2 jaar geleden

Hier 1 keer tussendoor een keer ongesteld geweest, maar sindsdien niet meer. Geef ook bv. Ik geniet er maar lekker van 😁!

2 jaar geleden

Ik ook nog niet! Genieten zolang als het duurt, bij mijn eerste 10 maanden 🥳

2 jaar geleden

Ik ben net voor het eerst ongesteld geworden; na 8 maanden (en 1.5 maand gestopt met borstvoeding)

2 jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden na net geen 7 maanden. En een dikke maand gestopt met borstvoeding

2 jaar geleden

Nog niet, vind het helemaal prima, 😊

2 jaar geleden

Ook al ruim 7 maanden borstvoeding en nog niet ongesteld, vind het heerlijk. Bij mijn dochter duurde het ook 8 maanden voor ik weer ongesteld was en ben toen met 6 maanden gestopt met voeden/kolven.

2 jaar geleden

Hier ook het geval. Stiekem zou ik het wel fijn vinden om wet ongesteld te worden met het oog op een tweede kindje… maar goed

2 jaar geleden

Ik geef ook volledig borstvoeding en ben op 1 week na, na 8 maanden voor het eerst weer ongesteld geworden. Op goede vrijdag...het was voor mij dus geen goede vrijdag 😂

2 jaar geleden

Hier heeft het ook lang geduurd. Dochter is van 24 augustus. Pas toen ze 8 maand was terug voor het eerst ongesteld geworden.

2 jaar geleden

Hier ook ruim 7 maanden en nog niet ongesteld. Ik heb weleens krampjes en dan denk ik.. oh wee nou komt het! Maar toch niet... en inderdaad ik mis het ook absoluut niet! Ik maak alleen zorgen over een eventuele productie dip als het zover is.

2 jaar geleden

Ik ben na 6 maanden ongesteld geworden toen ik met de minipil begon. Geef nu al wel 7 maanden ft borstvoeding. Komt wel echt door die minipil… heb t niet gemist 😬

2 jaar geleden

😫🙄 fijn wakker worden zo 😅 had best nog even weg mogen blijven...

2 jaar geleden

Ik geef volledig borstvoeding en was na 8 mndn weer ongesteld! Eerder had ik er altijd wel last van, nu helemaaaal niet. Duurde wel wat langer, een week ofzo..