Voor de moeders die nog borstvoeding geven, zijn jullie alweer ongesteld geworden na de bevalling? Ik geef sinds de geboorte borstvoeding, nu al zo’n 7,5 maand maar ben tot op heden nog steeds niet opgesteld geworden.
Ik vind het overigens prima hoor, ik mis er niks aan 😜 Maar ben benieuwd of anderen dit ook hebben?
Nu 2 wkn gestopt met bv, ook nog steeds niet ongesteld. Net wel in het zkh te horen gekregen dat het toch PCOS is bij mij. Onze zoon is ook dankzij fertiliteitstraject gekomen🥰
We gaan nu weer de molen in voor een 2e.
Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, ben eind maart de borstvoeding gaan afbouwen en sinds 2 weken volledig van de bv af. 12 september is het 8 maand geleden.
Ook al ruim 7 maanden borstvoeding en nog niet ongesteld, vind het heerlijk. Bij mijn dochter duurde het ook 8 maanden voor ik weer ongesteld was en ben toen met 6 maanden gestopt met voeden/kolven.
Ik geef ook volledig borstvoeding en ben op 1 week na, na 8 maanden voor het eerst weer ongesteld geworden. Op goede vrijdag...het was voor mij dus geen goede vrijdag 😂
Hier ook ruim 7 maanden en nog niet ongesteld. Ik heb weleens krampjes en dan denk ik.. oh wee nou komt het! Maar toch niet... en inderdaad ik mis het ook absoluut niet! Ik maak alleen zorgen over een eventuele productie dip als het zover is.
Ik ben na 6 maanden ongesteld geworden toen ik met de minipil begon. Geef nu al wel 7 maanden ft borstvoeding. Komt wel echt door die minipil… heb t niet gemist 😬
Ik geef volledig borstvoeding en was na 8 mndn weer ongesteld! Eerder had ik er altijd wel last van, nu helemaaaal niet. Duurde wel wat langer, een week ofzo..