30 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 7,5 mnd borstvoeding en nog niet ongesteld 😃

2 jaar geleden

Ik dacht een maand of 2 geleden dat het zo ver was, maar toch niet. Inmiddels bijna 8 maanden geleden bevallen en een week of 2 gestopt met borstvoeding. Was al fors afgebouwd naar alleen nachtvoedingen. Wel signalen van ovulatie gehad, en nu een beetje lage rugpijn die erop kunnen wijzen dat het er echt aan komt. Maar tot nu toe nog niks. Mag wel komen hoor. Weet ik ook weer waar ik aan toe ben.

2 jaar geleden

Met Pasen de laatste borstvoeding gegeven en zaterdag voor het eerst ongesteld geworden

2 jaar geleden

Wow wat veel van jullie zijn nog niet ongesteld geworden. Lekker zeg :) Hier al na geloof ik 2 maanden weer ongesteld🙈

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Bij mijn eerste kindje werd ik pas weer ongesteld na precies een jaar toen ik de bv grotendeels had afgebouwd (naar alleen nachtvoedingen).

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 8 maanden, geef nog vol op borstvoeding en ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik kan je zeggen, ik heb het echt niet gemist... 😂

2 jaar geleden

Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben! Later we er inderdaad lekker van genieten zolang het nog duurt 😁

2 jaar geleden

Hier vandaag ook voor het eerst weer ongesteld geworden. Dochter wordt volgende week 8 maanden en geef nog volledig bv (5-7x per dag). Ik heb het niet gemist of zo, maar ergens vond ik het toch wel “leuk” dat ik dus weer een cyclus heb. Heb het voor de zwangerschap altijd getracked met de Daisy en ben blij dat ik dat nu weer kan doen en dus ook op gebied van seks iets beter weet wanneer we voorzichtig moeten zijn.

2 jaar geleden

Hier afgelopen week weer ongesteld geworden. Precies zoals ik gewend was ;) Dochter is 8 maanden oud en ben met iets over de 7 maanden volledig over op kunstvoeding. Daarvoor nog half/half bv/kv. Hangt bij mij dus duidelijk samen! Moet wel zeggen dat ik een heel lichte menstruatie heb (op de zwaarste dag zit de cup nog niet eens halfvol), dus weinig voor nodig om die te onderdrukken ;)